nedjelja, 16. lipnja 2013.

Avene event

Veliki sam ljubitelj Avene kozmetike. Zapravo, kada bolje razmislim, u ovih 15 godina, od kako koristim kreme na moje lice su isključivo išle Avene, Vichy i Yves Rocher kreme. Druge kreme sam isprobala, ali bi se uvijek vraćala na ove brendove. Jednostavno mi odgovaraju licu i čine ono za što su namijenjeni. Kada mi je nedavno stigao mail da sam pozvana na Avene event nisam ni minute dvoumila ići ili ne. Tim više jer su ovakova događanja prava rijetkost u mome gradu, a i ako ih ima, organizirana su za određene osobe i nema ni reklame ni pozivnice.
Event je organiziran u Pierre Fabre akademiji koja služi sa savjetovanje i organizaciju raznih radionica sa ciljem promicanja zdrave i njegovane kože. Koriste isključivo nekoliko brendova sa kojima rade, a to su Avene, Ducray, Rene Furterer i A-derma. Event je uključivao predstavljanje noviteta, zaštite od sunca kao i savjetovanje. Jako drage djelatnice su se posvetile svakoj klijentici ponaosob, pregledale kožu i preporučile nekoliko proizvoda.
Predstavljena je i make up linija, koja uključuje pudere u kamenu, ruž/olovku, olovke za obrve. Mogli smo isprobati sve što nam je na stolu, našminkati se, a poslije onda skinuti šminku sa nekim od sredstava za uklanjanje šminke iz njihovog asortimana.
A po gornjoj slici morate priznati da asortiman uopće nije mali. S obzirom da zbilja poznam Avene asortiman i koristim puno toga, bazirala sam se uglavnom na liniju Rene Furterer koji ima široku ponudu preparata za kosu. Najradije bi sve ponijela kući, lijepo proučila i onda krenila isprobavati. Nedavno sam imala primjerak šampona sa suho vlasište i suhu kosu i bila sam ugodno iznenađena. Voljela bi svakako isprobati još puno toga. Od šampona do tretmana.
Najviše riječi bilo je o zaštiti od sunca, koje je svake godine sve intenzivinije i opasnije. Ja spadam u rizičnu skupinu zbog svoje blijede puti i ne bi trebala van bez zaštitnog faktora 50. Naravno da se ne pridržavam toga jer sam blijeda ko' sir i sramota me ljeti hodati takova bijela pored super preplanulih cura. Ali moram se pomiriti sa time i staviti zdravlje na prvo mjesto.
Kako svaki dobar event mora biti popraćen finom papicom, tako je bilo i ovdje svega finoga, od malih sendviča do voća, krofnica i ostalih finih stvarčica.
Već sam u mini New In predstavila stvarčice koje sam dobila pa da se ne ponavljam, možete to pročitati ovdje. Uz to sve, dobila sam i bon za još jedno savjetovanje, kao i tretman u njihovoj akademiji. To ću još svakako prije polaska iskoristiti. Bilo bi mi zaista drago kada bi se ovakove stvari organizirale i kod nas i kada to ne bi bilo samo za zatvoreni krug. Jer ovdje je kupac uvijek na prvom mjestu. I zato ću se vratiti po još Avene proizvoda. :) Jeste vi za ovakove evente? Volite li Avene?

Broj komentara: 16:

  1. Weeee, super događaj, baš mi je drago da si bila pozvana i da ti je bilo odlično!
    Avene koristim već dulje vrijeme, do prije dvije godine sam koristila i njihove kremice za zaštitu od sunca, a Avene termalna voda mi je must have cijele godine, pogotovo ljeti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas ti je bilo lijepo,krasne slike!I ja bi voljela kada bi bilo ovoga i kod nas,ne samo za zatvoreni krug.Ali gdje smo od toga,milijun svjetlosnih godina...Koristim Avene termalnu vodu,Loccitanu i Melviti sam nekako vjerna godinama sto se tice kremica,tonika,pjena za umivanje,i naravno tu je i omiljeni Caudalie.Ako imas iskustva,mozes li mi preporuciti nesto od Avene za suncanje,ne znam kakve su njihove kreme,jesu li tesko razmazive ili ne?Mislim za tijelo,ne za lice!I sta mislis,ima li neke razlike medu termal.vodama,Vichy,La Roche Posay ili su sve iste?To me bas zanima,pa ako bilo tko zna,molim da mi razjasni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto se tice tremalne vode, Avene termanlna voda sadrzi manje kristalica soli i zato meni najbolje odgovara. ostale su mi bile slane, a samim time su mi malo nagrizale kozu i peckale. Sto se tice proizvoda za suncanje, ovo mi je prvi doticaj sa njima jer sam do sada koristila iskljucivo Etre Belle sprej za suncanje.

      Izbriši
  3. U jako lijepo!! Ajde da i kod tebe čitamo o eventima :)))
    Ja sam isprobala neke Avene proizvode, ali samo za lice. Bile su mi OK umivalice, ali ništa spešl. Ali svečano obećajem da ću, kad počnem raditi, malo ozbiljnije proučiti cijelu ponudu, pa i šampona. A za ljeto planiram def uzeti termalnu vodu.
    I ja sam jako bijeloputa tako da suosjećam. Najviše što mogu potamniti je stvarno malo i često se vratim s mora i onda sam fokus sprdancije jer sam se vratila bijela :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahhaha, znaci ista nam je sudbina? Mjesec dana na mori i ni b od boje. Znam kako ti je. :)

      Izbriši
  4. Malo je reci da sam uzivala citajuci post. Obozavam Avene i zelja mi je da jednog dana i ja odem na ovakav event..

    OdgovoriIzbriši
  5. Progutala sam u jednom dahu ovaj post, jako lijepo druženje :)

    Ja mislim da bi mene strugali s poda da sam tamo bila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhahah. Najbolji dio je sto zaista sve smijes isprobati bez ustrucavanja. Tamo da me posvuda bilo. :)

      Izbriši
  6. Divno druženje ... vjerujem da ti je bilo baš lijepo :D!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ahhh ja bi bila kao u raju :D znaš koliko volim Avene :D ne bi htjela otic doma haha :D
    Slinim gledajuci sve te njihove proizvode!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tebe sam najvise mislila. Ti bi bila u raju.

      Izbriši
  8. Baš bih si mogla kupiti nešto od Avene, već dugo nisam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda pricekaj jos koji dan pa cu ti dati dobru preporuku.

      Izbriši