četvrtak, 30. svibnja 2013.

My WishList

Imam ja puno želja u životu. Ali ovdje ću vam iznijeti samo svoje kozmetičke. Jer zato je blog tu. Mislim da me u skorije vrijeme očekuju brojne promijene pa sam odlučila svaki mjesec kupiti poneku stvar sa moje WL i trošiti pametno. Sve što kupim želim potrošiti i želim kupiti pravu stvar. Da imam viška novaca u novčaniku, trenutno bi kupila slijedeće:
1. Dior Nude BB krema:
Neki dan sam bila na Dior štandu i teta je na meni isprobala ovu kremicu i bila je to ljubav. Ogromna ljubav. I zato je prvom prilikom moja! Koža je lijepo mekana i sjajna, fino se stopi sa licem, daje mu lijepu boju i ujednači ten. Meni savršena.
2. Dior Cherie Bow Rose Powder
Ovaj puder je dio LE kolekcije i nadam se da će ga imati dok ja skupim sve novce. Predivan, sitno mljeveni ružičasti puder za fiksiranje make up-a, koji daje predivan sjaj licu i koža bude mekana kao bebina guza. :)
3. RT Core Collection
Strpljivo čekam sniženje da postanu moji. Obožavam RT četkice i koje god sam isprobala nakon njih, niti jedne se ne mogu mjeriti sa RT. Nadam se uskoro postu sa njima.
4. Revlon Nearly Naked Foundation
Ovaj puder definitivno naručujem od frendice koja ide u srpnju u UK. I krećem ga trošiti na jesen ili zimu kada zahladi. Čitala sam puno hvalospjeva, vrijeme je da sama donesem sud o njemu.
5. Revlon Lip Butter
Šmrc, imam samo jedan, ali vrijedan. Definitivno uz puder stiže i butteri ovo ljeto. Obožavam kremastu teksturu sa odličnom pigmentiranošću. Stvarno pravi maslac za usnice. Sve pohvale.
6. Sleek blush by 3
Imam samo jedno Sleek rumenilo kojim sam jako zadovoljna. Već duže vremena gledam ovu divoticu i rado bih ju imala u svojoj kolekciji. Pa se nadam da će uskoro stići. :)
7. Origins GinZing okoloočna kremica
Moj prvi susret sa Origins kozmetikom rezultirao je snovima o ovoj kremici. Predivna tekstura, fino daje sjaj okoloočnom području, a da ga pri tome lijepo nahrani. Same pohvale. :)
I tako...Bila bi ovo moja trenutna WL. Vjerujem da će kroz koji dan opet narasti pa kada pogledam u novčanik i nestati. Pa će se opet nakon nekog vremena naći nova i tako ispočetka. Ali, moram se početi držati liste. Kako vi kupujete? Imate listu ili što vam se svidi?

Broj komentara: 40:

  1. I ja bih te Revlon lip buttere i Sleek rumenila :D Core set imam i jako sam zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji god butter da naručiš nećeš pogriješiti. Odlični su. Čekam strpljivo sniženje za Core.

      Izbriši
  2. imam i ja puno zelja a koliko će se toga ostvariti,vidjet cemo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da će se neke stvari s tvoje liste naći i kod mene ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa danas je u Limoniu 50% popusta na gotovinu tako da u pauzi idem u nabavku, a oči mi širom gledaju prema Dioru ;)! O Originsu sam pak slušala i čitala samo odlične recenzije, tako da bih uskoro na jednom putovanju mogla pasti i prva kupnja

      Izbriši
    2. aaaaaaaaaaaa, ne, ne mi to raditi...jel i Limoni odlazi da imaju toliki popust?

      Izbriši
  4. Origins okoloocnu bi i ja rado probala, a trenutno mi je na listi njihova Drink Up Intense maska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam mali testerić, ali me je oduševio. Sve se nadam nekom popustu, ali ništa za sada... :)

      Izbriši
  5. Skromna si! ;D
    Sviđa mi se WL i držim fige da ubrzo sve postane tvoje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, samo mi šalji pozitivnu energiju i valjda će stići.

      Izbriši
  6. :D dobra WL...nema sta.
    Ja imam 7 brendova (sastavljenih narudzbi) koje cu narucivati kako budem s novcem. Prvo sa liste sam narucila za rodjendan nedavno, a to je Naked Basics paletica <3 i cekam da mi dodje (putuje vec 8 dana sa hqhaira)...
    Ali trenutno sam opsjednuta sa MUG sjenilima i kistovima o.O mislim da cim se zaposlim i sjedne prva plata, pada i prva veeeeeelika MUG narudzba xD znam sjediti satima za MUG stranicom i sliniti za sve i jednom bojom sjenila.
    A core set imam i vjeruj mi da je to nesto najbolje sto mi se moglo desiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da neću dočekati sniženje Core seta. :) Samo 7? Pa ja sam mala maca spram tebe. Imam Naked 2 pa nisam htjela još i ovu naručiti, ali vjerujem da je dobra.

      Izbriši
  7. a gde nabavljas origins? nije ti losa wl ali jesi skromna,moja je vecaaa.Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je za neku skoriju budućnost. Ovdje Originis ima u Douglasu.

      Izbriši
  8. Divna wishlista i sama bih rado skoro sve s nje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa nije ti loša wish lista :D

    Neke stvari imam s nje, i potpuno opravdavaju mjesto na tvojoj listi. Nadam se da ćeš uskoro uživati u svojim željama :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam taj set i vjerujem da ćeš biti i više nego sretna kad dođe :D

    Ja sam napravila wishlistu u svoj mali notes, i ponekad provirim , izračunam koliko bi mi para trebalo pa odustanem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhaha, imam i ja u svome notesu. :) Ali ne odustajem.

      Izbriši
  11. Nikad cula za ovu okoloocnu kremicu. Nju bih probala. Sleek rumeilo bih naravno isto kupila. Moze i sve ostalo ali ova dva su na prvom mestu :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Mljac :) Znaš da izabereš, nema šta :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična lista. Origins GinZing super zvuči. Općenito u zadnje vrijeme proučavam njihove proizvode, maske za lice me zanimaju. Dior Nude BB kremu sam i ja željela, ali nema nijanse za mene. :-( Ili je preroza, ili prenarančasta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh jadna. Ja nemam tih problema da nema nijanse za mene. Za mene uvijek ima. :) Mislim da je Origins super.

      Izbriši
  14. uhuhuh, divna wish lista :) zelim ti sve da nabavis :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dijelimo cijelu WL (izuzev ove zadnje kremice jer do sada nisam čula za nju). I pametna ti je ideja ovo s trošenjem. I ja moram malo stati na loptu i kupovati kvalitetne i pametne stvari. Definitivno sam odlučila kupiti samo ono što želim, a potrebno mi je bez prevelikog gomilanja!
    Big lajk za Dior BB kremu i Cherie bow puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, i izuzev ovih kistova - njih imam i definitivno preporučujem :)

      Izbriši
    2. Imama i ja RT kistove i ovi mi jos fale u kolekciji. Tako da se nadam da ce uskoro biti moji...

      Izbriši
  16. Odlična WL! I ja želim taj set RT kistova,Sleek paletu rumenila i Revlonov puder, mislim da bi bio odličan za ljeto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Bilo bi sve odlično imati sa WL. :)

      Izbriši
  17. Prelepa WL...Zelim i ja RT cetke,doduse druge setove :D Uh i Revlon butere :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ostale RT, ovi su jedini oko kojih sam se dvoumila i nisam naručila. Butteri su divni.

      Izbriši