ponedjeljak, 20. svibnja 2013.

Mini New In #2

Stigla sam na pola puta boravka u Berlinu i vrijeme je da počnem misliti na kofer i onih mojih jadnih 20 kila koje mogu ponijeti sa sobom. Mislim da ću ranije poslati jedan kofer, a ja doći sa još jednim...ili možda dva. Kako god, vrijeme je da intenzivnije trošim ono što sam kupila pa sam zato svela kupovinu na minimum. Ali ipak se tu nađe pokoja stvarčica koja me dodatno razveseli. Zato, ovaj mali new in.
Tangle Teezer- mjesecima sam ga gledala, kombinirala, stavlja u košaricu pa vadila i tako unedogled dok nije došla mama i dok joj nisam rekla kako ja želim ovu četku za kosu. Pravo otkriće. Prvi dojam je bio kako sam fulala, ali već se danima češljam s njom i definitivno prvo što sam primjetila jest da mi se kosa više ne mrsi toliko. Uskoro opširnije.
Balea mystique britvice- ne volim jednokratne britvice jer su mi previše grube. Ovo je moja prva Balea britvica i baš me zanima hoće li se moći usporediti da Gillette Venus koju koristim godinama.
Balea losion za tijelo Brazil mango- ovo je LE ljetne kolekcije i ako niste ugrabile, vrijeme je. Predivnoooooo miriši. Zaljubila sam se u svoju kožu koliko lijepo miriši.
Nuxe micelarna- definitivno micelarna broj jedan. Nikada, ali zaista nikada, niti jedna nije bila ovako dobra. Zašto? Uskoro vam otkrijem. :)
Balea krema za ispucale pete i stopala- kreće sezona sandala i noge moraju biti njegovane. Uskoro slijedi post posvećen njezi nogu.
p2 haul- male, slatke p2 stvarčice o kojima sam pisala ovdje. Svaki proizvod će dobiti poseban post.
I to su stvarčice koje su me usrećile proteklih tjedan dana. I baš sam sretna jer sam ih kupila. Što ste vi kupile? Vesele li i vas sitnice? :)

Broj komentara: 39:

  1. I ja sam sretna radi tebe :D Sve ti je prelijepo! Nuxe micelarna je i meni no.1 od svih koje sam probala :)
    Ja još čekam svoj Tangle Teezer :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Auhhh, ja se dvoumim izmedju Tangle teezera i Macadamia No Tangle cetke :)
    Super ti je new in, pravi letnji i koristan! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako nisam zagledala Macadaminu četku. ova mi je bila od početka favorit. :)

      Izbriši
  3. Vidim da si oduševljena losionom, meaning, prvom prilikom kada sam u DM-u, kupujem :) :) :)

    a neki dan sam si naručila sa ebayja fake TT za 10kn, baš me zanima kakav će biti kad dođe (ako dođe).

    Za pete koristim isto balein losion/kremu za noge, i to onu limunska trava/metvica (prije je bilo sa grejpom) i svake godine nanovo kupujem, toliko ju volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledala sam tu Baleinu kremicu, ali sam se odlučila za ovu jer imam jako suhe i spucale pete. Baš me zanimaju dojmovi i te četke. :)

      Izbriši
  4. Super haul i nije mali :)
    Ja trenutno koristim Nuxe micelarnu, ali je manje pakiranje jer je bila us etu, pa napišen dojmove nakon nekog vrimena.
    Super za TT, drago mi je da si zadovoljna. Nisan znala da Balea ima ovakve britvice, nadan se da će biti dobre kao i Gilette! :)
    Ove P2 stvarčice se čine super, samo nažalost nema ih u HR.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kakova je tebi micelarna? TT sam vidjela i kod tebe pa sam ju još više poželjela. Britvica je dobra, zadovoljna sam. Kao što sam već rekla, moramo pisati dm-u peticiju! :)

      Izbriši
  5. Super new in. Jedva cekam detaljno o micelarnoj. Mene isto vesele sitnice. Npr pre neki dan sam kupila turpiju koja ima plastcnu kutijicu a da mogu da je nosim u torbi. Jako je jadna jeftina i obicna ali sam bila presrecna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj pa to je super kad dobiješ i kutijicu. Molim recenziju i gdje se može nabaviti. Ja uvijek čuvam turpiju u kartonskoj kutijici u kojoj sam ju i kupila.

      Izbriši
  6. Evo ja sam upravo izbacila post o novostima :) ali vidim da mi fali jedna stvar koju ti imas a to je krema za stopala... Imam neku blazu, obicnu ali htjela bih nesto sto bas pravi razliku! Moram potrazit :) tvoje stvarcice su super, posebno ove p2 koje nemamo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krećem čitati upravo. Ova kremica je odlična. To je baš za jako suhe i ispucale pete.

      Izbriši
  7. Baš me zanima ova maskara i micelarna. Volim Nuxe :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jako volim Nuxe i slijedeći post je posvećen ovoj micelarnoj. :)

      Izbriši
  8. Moram da kupim cetku definitivno :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedva čekam post o micelarnoj koju gledam i gledam vec od prošlog ljeta. Nadam se da ću ovo uskoro odlučit i kupit. I isto tako o njezi stopala. To nisam vidla da je itko još napisao-a meni su žešće potrebni savjeti što valja a što ne :D
    Pogotovo za onu zadebljalu kožu na tabanima koja mi se očito stvorila od wannabe Isabel Marant patikica i štikla -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sutra ide micelarna, a onda ću napisati post o njezi stopala jer ja isto muku mučim sa tim zadebljanjima od martensica i lude glave u doba mladosti.

      Izbriši
  10. Ej ovo me zanima Balea losion za tijelo Brazil mango :) zvuči fantastično

    OdgovoriIzbriši
  11. sve cu da ti ukradim :P ali najvise od svega zelim tangle teezer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ga moraš nabaviti. Odlična stvar!

      Izbriši
  12. Aaaa, imamo isti Tangle Teezer :-D I mene zanima Nuxe micelarna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma tako treba :D samo ti kupuj dok ja učim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahhahahah. Ako te tješi ja sam puno učila da bi mogla ovako kupovati. Svaka se žrtva isplatila. :) Samo naprijed.

      Izbriši
  14. Opet P2! :D
    Ma mene isto užasno zanima ova četka, ali bojim se da su zupvi prekratki za moju kovrčavu kosu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti bila velika promijena, ali mislim da ne bi bili prekratki. Vidjela sam te na naslovnici Femine, predivna si mi. :)

      Izbriši
    2. Hvala ti! <3
      A vidit ću... Baš se dvoumim oko četke jer čujem da je većini ljudi super, al opet... Nigdi nisam vidila da ga netko s ovakvom kosom poput moje koristi.

      Izbriši
    3. Pa ili posudi od nekoga ili naruči preko eBaya kopiju ili jednostavno riskiraj pa kupi pravu. Dok ne probaš, nećeš znati.

      Izbriši
  15. Veselim se sitnicama i volim ove new in postove :)
    Piši o micelarnoj, samo piši. Ja odlučila kupiti neku, prelazim na malo žešću njegu lica sad, dosta mi je drogerijskih tonika i sličnog, počela mi je koža lagano patiti i vrijeme je za promjene.
    Tako daaaa, željno iščekujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga kasniš. Ja već napisala post o micelarnoj. :)

      Izbriši
    2. E, baš sad vidjela i mislim si koja sam ja zbunjola :D Baš došla ovdje da se ispravim, ali eto :D
      Idem čitat sad! :D

      Izbriši
  16. Meni moja frizerka rekla nabaviti Macadamia cetku te vrste, pa sad cekam nju. Nadam se da ce stvarno sa tim biti nekog pomaka u manjem kidanju kose. Javljaj nam utiske sto prije.Balea losion sam mirisala, jako je lijep,za sad imam onaj od ananasa. Od Balea kremi za stopala sam imala samo onu Hirschtalg i jako je dobra bila.Ma ljeti bas stopala stradaju zbog otvorene obuce, pa i tabani lakse zadebljaju.

    OdgovoriIzbriši
  17. svakako si planiram uzet ovaj balein losion ali i sve sta imaju iz te linije

    OdgovoriIzbriši