nedjelja, 5. svibnja 2013.

I heart...

Drage moje, jutros sam se probudila, skuhala kavu i nakon nekoliko dana izbivanja, krenila redom čitati moje omiljene blogerice i što su radile ovaj tjedan, koje proizvode koristile, čime su se bavile i odmah sam naišla na sinoćnji post Dear Skin i poželjela ga i sama napisati. Martina se uglavnom bazirala na svoju jedinu strast i ljubav (čitaj: kozmetiku), ali ja ih imam nekoliko. :)
Za početak, mama mi je uvijek čitala. I dan danas govori kako su dvije stvari ostale iste bez obzira što sada imam skoro 30. :) Uvijek se moralo čitati, listati po knjigama, ali prije toga sam se uvijek nakitila i našminkala i onda smo mogle satima čitati, odnosno ona je čitala, a ja slušala. Moja prva strast su knjige. Volim ih kupovati, imam ih jako puno. Doduše, ništa u usporedbi sa maminom knjižnicom, ali tu smo negdje...Volim miris nove knjige, volim ih listati, a naročito čitati. Čitam sve, osim znanstvene fantastike. To me baš ne privlači. Mogu vam na stotine dobrih knjiga preporučiti. Jednom ću napraviti popis i objaviti ga na blogu. Ovdje nažalost ne stignem čitati koliko bih htjela, ali trudim se.
Druga velika strast, kojoj je i povećen ovaj blog jest kozmetika. Bilo preparativa ili dekorativa, ja volim i jednom i drugo. I sami rituali čišćenja lica, šminkanja i onaj osjećaj lijepe i zdrave kože poslije me baš čine zadovoljnom. Baš mi je nekako odmor za dušu ujutro se šminkati ili navečer skidati šminku. Ljeto je vrijeme kada odmaram lice, kada sam na moru, ne šminkam se pretjerano, ne koristim lakove za nokte, ne tretiram kosu, samo pustim da voda i sunce odrade svoje. I vikendima se štedim, mislim na svoju kožu. :)
Treća velika strast jest odjeća. Koliko volim lijepu šminku, toliko volim i lijepu odjeću. Dugo sam kupovala malo jeftinije stvari i opet nisam imala što obući. Onda sam odlučila da ću radije investirati u malo skuplje pa imati malo duže. Takav jedan shopping sam obavila prije dolaska ovdje, onda sam jedan osvojila i neki dan sam bila u Galerie Laffayete složiti si kombinaciju. Mrkli mrak. :) Nadam se da će mi dozvoliti da si to kupim. I onda slijedi još jedan shopping početkom srpnja, ali o tome slijedi poseban post jer ako tamo niste još shoppingirale, krajnje je vrijeme. :)
I zadnja velika strast su putovanja. Mislim da nema zemlje u kojoj nisam bila. Zapravo, ima. Europu sam manje više obišla, uskoro planiram za Tursku, a Amerika će čekati malo dulje jer to ipak zahtjeva malo veća odricanja i štednju. Svake godine obavezno planiram jedno malo veće, između još ponekad iskrsnu neka manja, ali u svakom slučaju, putovanja su ono što obogaćuje čovjeka i nikako ne razumijem ljude koji nemaju želju otići nekad negdje. Tražeći slike za ovaj post, naišla sam na jednu super sliku, koja će sažeti ovu moju zadnju strast:
Sada ste upoznali mali, a opet veliki dio mene. A sada slušam vas: što volite, što želite, o čemu sanjate? :)

Broj komentara: 28:

  1. Bas divan posta.manje vise,svi smo mi isti i svi volimo bas ove stvari,ja sam recimo copy -paste ti,istim redosljedom me stvari cine sretnom,knjiga mi je nekako najdraza,a da se ne lazemo i najdostupnija jer kad nema love za trecu stavku- krpice,bar je knjiga uvijek na dohvat ruke..nazalost nekom je opet knjiga skroz zadnja stvar za kojom ce posegnuti da nahrani dusu...
    Ali eto,htjedoh reci da sam se bas poistovjetila ovdje sa tobom i pronasla se u postu.;velik pozdrav iz Banja Luke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imaš pravo, svi smo mi nekako iste, a opet različite. Drago mi je da ti se sviđa post, baš sam otkrila jedan mali dio sebe. :) A opet veliki. :) Pozdrav i tebi iz Berlina.

      Izbriši
  2. Predivan post !!!
    Kao što znaš, mene veseli kozmetika, ostale stvari zanemarujem, volim čitati no nemam previše vremena za to i jako volim putovanja koja su u zadnje vrijeme sve rijeđa i rijeđa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da puno ljudi zbog financijske situacije nije u mogunćnosti, ali ja nekako uvijek nešto iskopam i onda odmorim dušu. :)

      Izbriši
  3. E pa ista sam ko ti. Volim da se mackam da citam i da putujem. Jos kad bi imala para za sve. I volim odecu. Jedno vreme sam je vise kupovala od sminke. Volim jos i ples i nauku i obema se sa zadovoljstvom bavim .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ples voli i ja, a što se nauke tiče, obavila sam onaj najbitniji dio, a ostalo je samo usavršavanje. :) Mislim da smo sve žene pomalo iste.

      Izbriši
  4. Ja volim život i sve što on nudi jer prekratak je da se ne bi iskoristile sve mogućnosti. Volim obitelj i tu bliskost, volim kozmetiku, volim kuhati, volim putovati, volim more, volim svoj rodni kraj, volim djecu ... ma volim sve u čemu uživam.

    Baš lijep i opuštajući post za nedjelju :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A tvoj komentar mi je izmamio veliki osmijeh na lice. Šaljem ti velikuuu pusu!

      Izbriši
  5. Savršen post! Ja obožavam čitat i isto tako zapravo jedino ne čitam znanstvenu fantastiku, a na zadnja dva Interlibera sam kupila hrpetinu knjiga (13 kad sam bila prvi put, a 19 kad sam bila drugi put, prije toga ga nisam posjećivala jer sam živila u Splitu). Moje strasti su cipele, kozmetika, roba... Uh! Volim i putovanja, al već godinu i po nisam nigdje "konkretno" bila jer imam malog pacijenta doma (bolesni kućni ljubimac) koji ide svaka dva mjeseca na korekciju zubiju, pa onda oporavak, hranjenje na špricu itd... Ne želim ga nikom ostavljat. Ali na dan, dva, često znam pobjeći. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nas ima sve više koje volimo čitati jer sam neki dan čitala neku poražavajuću statistiku kako Hrvati zapravo ne čitaju. Uf, jadan mali ljubimac, nadam se da će biti bolje. :)

      Izbriši
    2. Ma ja isto virujem da ljudi još uvijek čitaju... :)
      A moj mali Dunja nažalost nikad neće bit skroz dobro jer mu zubi krivo rastu i krivo se troše (glodavac) pa smo često na korekcijama. Tješi me to što je inače zdrav i razigran, jedino ti nesretni zubi stvaraju probleme.

      Izbriši
  6. divan post! :) slične su nam strasti,moje su - knjige,hrana,putovanja i nakit :D iako volim i odjeću,a i kozmetiku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Sve žene imaju iste strasti ja mislim.

      Izbriši
  7. slažem se sasvim za knjige i kozmetiku, ni zgodne krpice mi nisu mrske...
    bibliotekom se ponosim, iako mi je muka što moji muški ne čitaju pa sama uživam u njima :(
    što se tiče putovanja obišla sam negdje pola europe, nadam se i nastavku ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam nastavku. To mi je velika želja.

      Izbriši
  8. Eto, kao da sam ja napisala ovaj post - imamo iste interese i ljubavi :D
    Btw, nisam znala da u Berlinu ima Galerie Laffayete - ja sam bila u njihovim galerijama u Francuskoj, aaaa, šta da ti kažem, nisam se mogla suzdržati :D Izašla sam s Burberry ružem, Shiseido puderom i donjim rubljem :D I samo tu smo provlačili karticu, inače imamo običaj koristiti gotovinu. Poslije (kad smo već došli u RH)su nas zvali iz matične banke da je netko s našom karticom htio platiti hotel u Dubaiju, pa pripazi na kartice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i Galerie, sve ovdje ima. Samo daj para. :)

      Izbriši
    2. aaaa, a ko bi nama napripravio toliko novaca. Najteže ga je zaraditi, a lako potrošiti :D

      Izbriši
    3. Ooooo, da, slažem se. Da imam svaki dan 1000 eura znala bi ga kako i gdje potrošiti.

      Izbriši
  9. Predivan post, iskren i inspirativan! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako interesantan post,vidi se iz tvojih reci velika ljubav i uzivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tako nekako...zbilja uživam i nastojim njegovati te velike strasti... :)

      Izbriši
  11. Divne strasti, a po svemu sudeći ti živiš strastveno. Pišeš blog o predivnoj kozmetici koju imaš, o putovanju i životu u Berlinu, uživaš u blagodatima shoppinga...lijepo ti je...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam strijelac po horoskupu. A strijelci su takovi. :)

      Izbriši
  12. superiska post :) i ja sam strelac :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Nažalost dalje lijepe neše HR sa bila samo do Kupresa i to je sve sta sam imala prilike vidjet van nasih prostora. zelimda ti se sve zelje za iduća putovanja ostvare

    OdgovoriIzbriši