nedjelja, 26. svibnja 2013.

Food in Berlin: Wilhelm&Mednè

U Berlinu već danima pada kiša i jako je hladno. No, to ne znači da ostajem doma i spavam, već se tjeram i po ovom vremenu van. Danas sam odlučila posjetiti Židovski muzej, a na putu sam pronašla ovaj divan kutak: Wilhelm&Mednè, mali bistro koji me je oduševio jednostavnošću, opuštenošću i klasčnom glazbom. Uživajte! :)
Uglavnom je na meniu vegetarijanska hrana i salate, fini kolačići i neki topli napitak. Imate i boce finog vina. Smješten u Friedrichstrasse, ali u dosta neprometnom dijelu inače prometne ulice. Da mi je malo bliže, svakako bih ovdje svratila češće. Na svakom stolu se nalazi mala vazica sa cvijećem. Baš onako che che. I žao mi je što ovako nešto nema prolaznu ocjenu kod nas u Hrvatskoj. Ovo je mali raj za dušu. :) 

Broj komentara: 9:

  1. Obožavam ovakve restorančiće, sigurna sam da se tamo dobro jede... :) U Zagrebu često znam sama otići na ručak (gušt mi bit malo sama sa sobom) i volim istraživat manje restorane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih isto obožavam i to mi daje onu posebnost jednom gradu.

      Izbriši
  2. Mali raj za dušu, joj da sam ti bliže, mislim da bi slobodno vrijeme započela nekim vegi menijem ovdje! Obožavam ovakve tople kutke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u potpunosti se slazem sa sarom :)

      Izbriši
    2. Onda mi trebate doći da malo dušu odmorite. :)

      Izbriši
  3. prelepo! sta bih dala da sam sad tu :)

    OdgovoriIzbriši