nedjelja, 14. travnja 2013.

Misslyn Shiny Color br. 30 i 58

Misslyn je u sklopu proljetne kolekcije Terra Africa izbacio i četiri ruža. S obzirom da sam prvi puta kupovala Misslyn ruž, nisam htjela prenagliti pa kupiti odmah sve nijanse, ali nakon ovog pozitivnog iskustva sa njima definitivno se vraćam po još. :) Misslyn ruž dolazi u plastičnoj, crnoj ambalaži koja mi se jako sviđa. Ambalaža je čvrsta i nekako elegantna. Inače, obožavam crnu boju pa sve što je u toj boji meni odgovara.
Ruž spada u kategoriju sjajila/ruža (shiny lip color) i na prvu sam bila malo skeptična po pitanju sjaja, pigmentacije i hidratacije. Ne znam samo zašto. Ruž je izrazito hidratantan i tako prijatan na usnama da dugo nisam tako bila zadovoljna ružem. Kao da ima neki balzam u sebi koji štiti i štiti i štiti. Čak i kada se skine sa usana još uvijek imate osjećaj nahranjenosti. Dajem ocjenu 5+! Jako je kremast i lijepo klizi po usnama. Pigmentacija mu je također zadovoljavajuća, nije baš ono ful pigmentiran, ali za jedno sjajilo se jako lijepo ponaša. Unatoč tome što sadrži sitne sjajne čestice u sebi one se na usnama ni ne vide što me dodatno osvojilo, ali usnama daju predivan sjaj :) Što se tiče trajnosti, ne skida se brzo, ali nakon jela i pića gotovo da ga nema, ostane samo blagi trag i osjećaj nahranjenosti. Što se mene tiče može i nestati, ali ako mi isuši usne onda smo se razdružili. :)
Nijansa koju sam ja odabrala jest pod brojem 30 sierra leone. Ako pogledate prvu sliku, sve boje djeluju nekako tamne i neprivlačne, ali neka vas to ne prevari, sve boje su potpuno drugačije uživo. Čak me i ova ljubičasta osvojila, sve je, samo ne ljubičasta kada se nanese i to mi je definitivno izbor broj 2.
Nijansa br. 30 je prava proljetna u skladu sa suncem koje je napokon izvirilo i grije te vraća energiju. Ukoliko tražite dobar ruž i sjajilo u jednom ovo bi bio moj izbor. Jedina mala zamjerka jest razlijevanje, koje nije strašno, ali malo morate pripaziti. Nekako imam osjećaj da ne postoji ruž ili sjajilo koje se barem malo ne razlijeva. Imate li vi možda nešto za preporučiti? Moram priznati da sam uspoređivala ovaj ruž sa gotovo jednakom nijansom iz Diorove proljetne kolekcije i da sam bila uvjerena kako nema šanse da nađem zamjenu Diorovim ruževima, ali nakon iskustva sa Misslyn ruževima, sigurna sam da im mogu konkurirati. Ali Dior je ipak Dior. Budimo realni. :)
Nije ponedjeljak, ali je utorak, i da, kupila sam i onu ljubičastu nijansu. Nijansa br. 58 mombasa je jedna predivna ljubičasto-roza nijansa, koja je malo jača na usnama od predhodne, ali nipošto manje dobra. Sve što sam napisala o prethodnom ružu vrijedi i za ovaj. Gramaža ruža jest 2 grama. Cijena ovih ruževa je 5,70 eura, dok kod nas ne znam točnu cijenu, ali znam da ih možete naći u Müller drogerijama.
Koristite li što od Misslyn? Imate nešto za preporučiti? :)

Broj komentara: 30:

  1. Boja je i dalje odlicna kao sto sam mislila i u proslom postu u kom si ga pomenula :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Rekla sam ti još jučer - prodano!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam ga već jučer snimila. Definitivno ću baciti pogled na njihov štand

    OdgovoriIzbriši
  4. nemam nista njihovo, ali ovo zelim da imam, vrlo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam niti ja imala, ali sad kad imam, zelim jos. :)

      Izbriši
  5. Podsjeća me nijansom na moj MF Color Elixir ruž :D ali može i jedan ovakav, iako mu malo zamjeram trajnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se sjetila tvog MF ruza, ti najbolje mozes ocijeniti jeli slican.

      Izbriši
  6. super mi izgleda brojem 30 :)
    Kako si je opisala prisjeća me na Chanel ruževe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da su jednako dobri i stvarno sam zadovoljna.

      Izbriši
  7. čekam recenziju ovog drugoga po redu :D razlijeva se i Dior addict, pa eto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da nema ruza koji se ne razlijeva, tako da...:)

      Izbriši
  8. Draga, imaš nagradicu kod mene na blogu :)

    http://make-up-my-day0.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada-x-2.html

    OdgovoriIzbriši
  9. I ovaj drugi mi je lijep :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Oba su baš divna! Žao mi je da nemam prilike isprobati njihove proizvode jer ih kod mene nema u nijednoj parfumeriji ni drogeriji. :/
    Pa onda samo pasem oči na recenzijama po blogovima hahaha :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti i kod mene je to uredno bio slučaj dok nisam došla ovdje. Sigurna sam da ćeš imati prilike nekad, negdje nabaviti sv što si želiš, a do tada fino sastavljaj WL. :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Voljela bih post o tvojoj kolekciji ruževa. Točka. :)

      Izbriši
  12. sličnu boju ruža imam od inglota

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj njih jedva čekam isprobati. Nisam se još susrela sa njima.

      Izbriši