utorak, 5. veljače 2013.

Yves Rocher Loose Setting Powder

Dugo vremena sam tražila odličan puder u prahu, koji će fiksirati šminku na licu, a da pri tome neće isušiti lice. Kako sam oduševljena Yves Rocher podlogom u kremi, koju ću predstaviti nekom drugom prilikom, škicala sam na netu i njihov puder u prahu koji služi matiranju T-zone i fikisiranju šminke, a da pri tome ne isušuje kožu. Ali nisam odmah naručila jer sam ga htjela prvo isprobati. Početkom siječnja sam bila u Zagrebu i svratila do dućana i osvojio me na prvu. :)
Što se pakiranja tiče dolazi u roskastoj plastičnoj kutijici sa poklopcem i jastučićem za nanošenje. Kutijica je jako čvrsta, već je preživjela pad sa perilice za rublje. :) Jastučić je jako mekan i nježan na koži, ali ja ga ne koristim za nanošenje pudera. U unutrašnjosti kutijice se nalaze rupice kroz koje izlazi puder.
Rupice jesu nešto veće, ali mene to ne smeta jer pažljivo rukujem njime pa nema prosipanja. Nikada ne vraćam jastučić nakon korištenja. Prilikom uporabe otresem četku nad kutijicom kako bi uklonila višak proizvoda.
Tekstura pudera je jako sitno mljevena i baršunasta na dodir. Prozračan je i mekan na licu i čak ako ga i nanesete previše jako lijepo se blenda i daje lijepi finiš nimalo nalik onom brašnastom efektu. Jako je mekan i što je najbitnije ne nakuplja se u borama ili porama lica i ne isušuje kožu lica. Sadrži ekstrakt silicija iz bambusa, a ima svojstva matiranja i upijanja sebuma. Ima jako fini, blagi miris koji ishlapi po nanošenju. 
Dolazi u dvije nijanse, transparentna bež i transparentna ružićasta, ovisno o podtonu kože. Ja imam prvu nijansu, transparentna bež. 
Cijena i pakiranje: nažalost u dućanu nisam dobila kartonsku kutijicu jer navodno nema pa vam ni ne mogu dati neki bolji opis ili sastav jer ga ne znam. Kutijica sadrži 20g proizvoda. Cijena u dućanu je 100 kuna, a na web shopu 85,90 kuna. 
Ocjena je čista petica! Prvo jer ne isušuje kožu, drugo jer zaista fiksira šminku, a treće jer se više ne sjajim na području T-zone.
Kako vi i čime fiksirate šminku? Koje proizvode imate za preporučiti?

Broj komentara: 12:

  1. Ja koristim Essence Fix & Matt, i također nisam primjetila da mi isušuje kožu, a stvarno matira lijepo. I za sve je tonove kože, pošto je prah bijele boje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj sam isto dugooo vremena snimala i ne znam zašto nisam kupila. Ja sam imala taj neki bijeli od Mac-a, ali naručen sa MakeUp Geek, ali nisam nešto zadovoljna. Nije mi se lijepo blendao i malkice mi je bio brašnjav. Ovaj je prefin. :)

      Izbriši
  2. Ja ne koristim setting pudere jer je moja koža dovoljno dehidrirana da drži šminku na mjestu, ali ovaj izgleda odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jadna. :( Koje kreme koristiš za spas kože? Zaista je odličan. Škicni u dućanu pa ćeš procijeniti kako će ti koža reagirati.

      Izbriši
  3. Trenutno koristim Manhattan Soft Mati zadovoljna sam, al sad bih baš htjela i ovaj probati, sreća pa je pri kraju hihi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar izgovor zašto ga sada kupiti. Biti ćeš zadovoljna, sigurna sam. :)

      Izbriši
  4. Ja obožavam transparentne pudere, trenutno imam mac-ov i od make up for ever i oba su sjajna jedino ovaj od mufe malo isušuje...uglavnom i ovaj ću svakako isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde probaj baš me zanima tvoj kritički osvrt. :)

      Izbriši
  5. Ja sam baš jučer pisala o svom i mislim da ću mu ostati vjerna sve dok ga ne potrošim. A onda, tko zna... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Žao mi je što nema pravi bezbojni transparentni puder jer ovako ispada da su obojani sa rozim ili žutim podtonom. Radije se bržim onih bez podtonova :D
    Hvala na recenziju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja sam baš htjela obojani jer imam transparentni, doduše, nije neka kvaliteta, ali isprobala sam i ovim sam zadovoljnija. :)

      Izbriši