petak, 8. veljače 2013.

Tony Moly Cake Eyebrow Set

U jednom od postova Lazy Sunday sam napisala popis stranih blogerica koje pratim (klik), a između njih se našla i MakeUp Savvy koja je baš tada predstavila kozmetiku Tony Moly, a s kojom se ona također upoznala preko posta druge blogerice. Tony Moly je korejski brend kozmetike osnovan 2006.godine. Osim dekorative, imaju i preparativu. Proizvode možete naručiti preko raznih internet stranica i eBay-a. Malo sam još uvijek skeptična po pitanju krema i pudera i ne usudim se bez probe naručiti, ali sam malo istraživala i svidjelo mi se sjenilo za popunjavanje obrva. Pa sam ga naručila.
Sjenilo dolazi u crnoj, slatkoj kutijici, koja je bila zaštićena celofanom tako da nema šanse da ju je netko prije isprobao. Unutar izrazito čvrste kutijice se nalazi malo ogledalce i dobijete malu četkicu za nanošenje. Četkica nije najbolje rješenje i nju ne koristim već sjenilo nanosim Real Techniques četkicom za obrve.
Imate dvije vrste sjenila za obrve: khaki gray i black and brown. Ja sam naručila nijansu black and brown. Ne znam zašto se zove black and brown kada nema nigdje crne boje već se radi o dvije lijepe smeđe nijanse.
 Znam da se boja na srednjoj i donjoj slici razlikuje, ali nisam mogla drugačije iz bliza slikati, a da bude vjerna fotografija. Ravnajte se po gornjoj slici jer je to ta boja. Sjenilo je izrazito pigmentirano i potrebno ga je jako malo. Jako sam zadovoljna postojanošću jer ostaje na obrvama cijeli dan i nema micanja ili brisanja. Ovo je moje prvo iskustvo sa sjenilima za obrve jer do sada nisam ničime naglašavala obrve s obzirom da imam prirodno tamne, ali ovaj set me je oduševio jer ih lijepo prirodno naglasi.
Naručila sam preko eBaya (klik) po cijeni od 9.89 dolara. Stiglo je jako brzo i osvojilo me. :)
Ima li nešto da sam izostavila, a da vas zanima? Kako vam se čini? Čime vi naglašavate svoje obrve?

Broj komentara: 12:

  1. ja koristim od catrice onaj duo za obrve i od art deco sjenilo za obrve #2 i ta mi je super kombinacija :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam snimila od Catrice taj set, ali sam čula za Artdeco i mislim da ću ih pogledati. Hvala na preporuci. :)

      Izbriši
  2. Po tvojim riječima čini se kao prilično dobar set za obrve. Ja sam ovisna o sjenilima/olovkama za obrve već jedno 4 godine. U početku sam se isključivo držala olovaka, sve dok nisam isprobala sjenilo. Probala sam desetke olovaka i sjenila, a sada sam na MUA setu koji ću recenzirati prvom prilikom jer je jako dobar za tu cijenu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim taj MUA set isto probati. Čitam same hvalospjeve o njemu. Hajde, piši. Brzo! :) Da, jako sam zadovoljna, prvi je set još sam mislila da ću fulati sa bojom, ali nisam. Super je.

      Izbriši
  3. Izgleda mi dobro, cini mi se da tamnija nijansa ne sadrzi primes crvene, sto je retkost! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema crvene, nipošto. Ne bih ja to koristila. :) Zadovoljna sam dosta, ponajprije jer su lijepe boje i fino se stope sa obrvama, ne izgleda umjetno. :)

      Izbriši
  4. Ja sam trenutno o Illamasqua sjenilima za obrve a dugo sam koristila od Art Deco-a...uglavnom, ja ih nemam baš a ono što i imam je tanko i rijetko pa ih ja iscrtavam :D...sviđaju mi se nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe sam čitala o tim Artdeco sjenilima, ali nisam ih škicnula još. Budem malo pogledala. Meni je bitno samo zadržati obrve na jednom mjestu. :)

      Izbriši
  5. Ja koristim Essence olovku za obrve, ali trebala bih preći na sjenila jer mi olovka obrve opet ostavi dosta rijetkima. To ne primjećujem uživo, ali na slikama jako. Kak je super na blogu nečijem pročitati recenziju o dobrom proizvodu za kojeg inače ne bi sama čula, a ni odvažila se naručiti s ebaya :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok nisam ovo kupila nisam ništa koristila osim gela za obrve. I ovo koristim tek toliko, ipak malo ljepše djeluju obrve kad stavim sjenilo. Imam guste i tamne obrve pa nemam velike potrebe za bilo čime osim da ih zadržim na jednom mjestu. Hvala na pohvalama, ti si mi prva prokomentirala nešto na blogu i tako sam vesela bila. A i dalje sam. :)

      Izbriši
  6. Sjenila za obrve su zakon, ne znam, nekako su mi puno vjerniji nego olovke i uvijek sam u potrazi za novima. Divno izgledaju, baš su boje koje meni trebaju :) Potražiti ću na ebay-u ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi doticaj i jako sam zadovoljna. Počela sam puno više pridavati pažnje obrvama, nego inaće. I nekako odmah lice drugačije izgleda sa sjenilima. Ako kupiš, obavezno dojmovi! :)

      Izbriši