subota, 16. veljače 2013.

Rimmel Volume Accelerator Mascara

Ne znam zašto su kod nas brendovi poput Rimmela ili Revlona uvijek negdje na dnu liste i zašto ih ja ne zamjećujem već izbjegavam u širokom luku. Isto tako ne znam zašto mi uvijek imamo najbezveznije stvari iz njihove kolekcije, dok vani cure masovno hvale i kupuju bilo Rimmel, bilo Revlon. Bilo kako bilo, pri mojem zadnjem posjetu Bosni, svratila sam do njihovog DM-a i tamo pronašla pravi dragulj koji vam danas predstavljam.
Nisam bila sigurna gdje sam i jesam li uopće čitala o ovoj maskari pa reko' hajde da ju isprobam. Kada sam došla kući onda sam malo prosurfala i pronašla kod Anaviglam. Radi se o Rimmel maskari volume accelerator. Imaju dvije vrste ove maskare, jedna je sa običnom četkicom, a druga sa gumenom. Nemam baš nekog pozitivnog iskustva sa gumenim četkicama i nekako više volim ove klasične. Zato sam i kupila ovu.
Maskara je namijenjena postizanju volumena i gustoće trepavica. I moram reći da sam ugodno iznenađena jer posao obavlja odlično. Ja volim nanijeti maskaru u dva, tri sloja. Ali već pri prvom nanosu se primjeti razlika. Četkica je malo veća od klasične, ali ne ona najveća. Ili sam se ja odviknula od klasične veličine pa nemam osjećaja? Nema intenzivan miris, već neki blagi koji nanošenjem ishlapi.
Tekstura maskare je srednje gusta i nema ocrtavanja na gornjim trepavicama. Jedina mala zamjerka je grlo maskare, koje je po meni trebalo biti malo uže kako tekstura ne bi izlazila. Ovako, uvijek imam višak, što se i vidi na gornjoj slici. I nikako ne mogu skinuti taj višak, a da ne zamrljam cijelu maskaru.
Dobijete 7ml proizvoda, kojem je rok trajanja 12 mjeseci od otvaranja. Ono što ja radim prilikom isprobavanja u prodavaonici (ukoliko nema testera, a češće ih nema, no što ima. Nažalost.), jest da prvu otvorenu maskaru uvijek otvorim, a ukoliko se odlučim za kupovinu onda duboko odem sa rukom iza i posegnem za zadnjom jer znam da ta nije niti otvarana niti isprobavana. :) Mali trikovi shoppingholičarke. :) Maskara je klinički i oftamološki testirana. A ono zbog čega je dobila najveći plus kod mene, jest da nema trušenja i da ostaje na očima cijeli dan. Kako ju ujutro nanesem, tako ju navečer nađem na očima. Lagano se skida micelarnom. Definitivno moj favorit mjeseca. Ne znam točnu cijenu i ima li je uopće kod nas. Platila sam ju nekih 50tak kuna i definitivno joj se vraćam. :)
Jeste isprobale ovu maskaru? Imate što dobro od Rimmela za preporučiti?


21 komentar:

  1. Nisam probala ovu maskaru, a od Rimmela mogu da preporučim rumenil! :) I ja isto zavučem ruku i uzmem poslednji u nizu proizvoda, ne bitno o čemu je reč! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koja rumenila? Imaš koji favorit? Može link?

      Izbriši
    2. Izgleda da povlače moj favorit(winter glow), jer ne mogu da ga nađem na njihovom zvaničnom sajtu. Ali evo recenzija sa nekog bloga - http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/rimmel-lasting-finish-blendable-powder-blush-deserves-a-drugstore-makeup-crown/

      Izbriši
    3. Osim što si podijelila sa mnom rumenilo još si mi i dobar blog pronašla. Hvala, cijenim to vrlo. :) Predobro izgleda rumenilo i idući puta bacim oko na njih.

      Izbriši
    4. Hahaha, eto i neka korist od mene. :)

      Izbriši
  2. I kod mene je trend da ne vidim ili ne posežem za ovakvim maskarama, a zapravo bi im trebalo pružiti šansu. Volim ovakve četkice, one klasične jer mi puno bolje podignu trepavice, a i volim kada im daju gustoću :)
    Jedino ne volim to grlo maskare kada mi četkica izvuče previše proizvoda pa ga treba brisati i vrćati unutra, grrr...
    Btw, moja frendica koja je radila kao promotorica po parfumerijama, još dok smo studirale zajedno, preporučila mi je da sve proizvode uzimam odzada (dakle, najzadnje na polici) jer su to najnoviji proizvodi, dok se oni stari gurkaju sprijeda da se što prije prodaju. Hoću reći - i ja zavlačim ruku i uzimam zadnje proizvode na polici:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino što me tete poprijeko gledaju dok to radim, ali se uvijek okrenem lijevo i desno da vidim gleda li tko. Totalno su mi neprivlačni neki brendovi, a ni sama ne znam zašto. Zapravo znam, nedovoljan marketing. Uopće se ne reklamiraju pa mi onda ni ne upadaju u oko. A sve bi trebala isprobati. I ruževi su im odlični.
      Jedina joj je mana to grlo, ali eto, i to nekako zanemarim jer ne izlazi velika količina pa nije tako strašno. I zaljubljena sam u njihove lakove. Jednostavno su odlični.

      Izbriši
    2. A te 'tete' što gledaju...Kada primetim da me odmeravaju ja im samo uputim pogled sa vrlo konkretnom porukom ''Šta je bilo? 'Oćeš sada da ti se obratim i moralno te uništim kao ličnost?'' Grozna sam. Ali mrzim kada me gledaju u radnjama kao da ću im sve ukrasti.

      Izbriši
    3. Da, u pravi si, ali nekako ja njih opravdavam u ovo grozno doba jer pojedinci skidaju njima sa plaće. Zato se bore, ali vjerovatno su mogle skužiti tko im krade i koji profil ljudi. Ali opet, opreza nikad dosta. :)

      Izbriši
    4. Ja ih uopće ne doživljavam jer su moji novci pa si imam pravo i izabrati da li ću kupiti prvi ili zadnji proizvod s police :)

      Izbriši
  3. "Ono što ja radim prilikom isprobavanja u prodavaonici, jest da prvu maskaru uvijek otvorim, a ukoliko se odlučim za kupovinu onda duboko odem sa rukom iza i posegnem za zadnjom jer znam da ta nije niti otvarana niti isprobavana."

    nemoj me krivo shvatiti, ali zasto uopce otvaras maskare u trgovini ako nema testera? nitko ne voli kupiti otvorenu maskaru i svi se uvijek bune na to. (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da prvo potražim tester. Nisam baš tako nekulturna. :) Ali nažalost ti testeri su većinom ukradeni ili završe pokidani pa ne mogu vidjeti proizvod i onda se uvijek nađe netko tko otvori maskaru ili neki drugi proizvod pa ne zatvori dobro ili ponovo strga. Promatraj malo klinkice u DM-u. Njih 3 se uhvate za isti proizvod, otvore novi ruž, maskaru ili što već, isprobaju i onda vrate. I što da ja onda napravim? Da uzmem to? I uvijek vidiš koja je maskara već prije otvarana pa nju uzmeš. A ja kad odlučim kupiti proizvod isto otvorim da provjerim da nije strgan i onda kupim taj primjerak.

      Izbriši
    2. Evo, ažurirala sam post da se ne shvati krivo i da nagovaram ljude da otvaraju proizvode koji nisu testeri. :)

      Izbriši
  4. Nisi jedina koja ih ne doživljava :D Rimmel ima kod nas u Bipi, ali kupila sam samo ruž od njih i to je bilo sve. I također uvijek uzimam zadnju maskaru u redu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bipa meni ima jako loš izbor. Muller i iris su mi puno bolji po tom pitanju.

      Izbriši
  5. Ja uvijek uzimam proizvode koji su malo iza, ne samo kozmetiku. Piva je uvijek najhladnija kad je iza hahahah :D Nego, da, i ja otvorim maskaru ali onda obično tu i uzmem. Naravno da neću kupiti maskaru bez da vidim kako izgleda četkica. A neki nemaju uopće testere (Essence) maskara taaako da, što ćeš. VIdi se uvijek koja maskara je "odabrana" od strane kupaca kao tester hehhe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, uvijek se vidi koja je otvarana i probavana. I veliki minus svim brendovima koji ne daju testere. Ja isto za svime uvijek zadnji red ako nisu u celofanu. Ako jesu, onda mi je svejedno.

      Izbriši
  6. Ja obožavam ovu maskaru :D i definitivno je među prve tri drogerijskog ranga :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam isto jako zadovoljna. Odlična je, a ne košta toliko puno.

      Izbriši
  7. Ja sam isprobala i nazalost jako razocarana :/ preteska mi je. Cak je pokusam obrisati od kuhinjski papir malo da pokupi to kad izadje ali i nakon sto stavim, nekako mi obori trepavice i osjetim nekakvu uzasnu tezinu. Lijepo izgleda dok ceslja trepavice ali mislim da bi mi najkorisnija bila skoro pa skroz istrosena. Sad sam u potrazi za drugom maskarom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jutros bila jako ljuta na nju. To grlo me užasno smeta i naravno da je hrpa izašla i nikako nisam mogla rasčešljati. Nisam osjetila tu težinu o kojoj pričaš, ali mislim da bi to moglo imati veze sa time što se višak nikako ne može otresti jer je grlo preširoko.

      Izbriši