nedjelja, 24. veljače 2013.

Putujem.... :)

Ova pjesma me već dugo vremena prati kamo god da putujem. Jedna mi je od dražih i uvijek ju upalim kad krenem pakirati kofer. Nisam danas krenila pakirati, nekako sam se prvo spakirala u glavi, a od sutra ću i kofer. Nemam pojma kako spakirati sve one stvari, koje želim ponijeti sa sobom, a da barem mrvicu imam osjećaj kao da sam kod kuće. Primjetila sam da baš nekako starim i da koliko mi prije nikad nije bio problem uzeti kofer i potrpati neke stvari, pozdraviti se i otići, sada nekako je. Najradije bi da me netko drugi spakira, teleportira i tamo smjesti. Koliko sam uzbuđena ne moram niti pričati. U četvrtak je bio prilog u emisiji Pola ure kulture o berlinskom filmskom muzeju. I dok bi prije o tome samo maštala i razmišljala kako jednom moram otići, sada znam da ću ga narednih mjeseci obići. Jučer sam bila na predstavi Unterstadt, koja je proglašena najboljom kazališnom predstavom u 2012. godini i primjetila sam koliko krpam dijelove iz povijesti, a sada znam da ću se naći na mjestu gdje se povijest pisala. CheckPoint Charlie, Berlinski zid, DDR i BDR. Nemam pojma u kojem dijelu ću biti smještena. Znam samo da ću uživati. S druge strane uopće ne znam što me očekuje. Zato ja ne idem s ikakvim očekivanjima. Blog sam osmislila tako da će ovo biti neka vrsta dnevnika. Neće biti samo riječi o kozmetici već i o nekim događanjima na kojima ću prisustvovati, znamenitostima koja ću obići. Potrudit ću se i dalje pisati o kozmetici i šminki, ponajprije jer bi voljela predstaviti neke stvari koje do nas još nisu stigle.
Nadam se da ćete me i dalje pratiti i čitati. Svaki vaš komentar i sugestija je dobrodošla. Ukoliko imate posebnih želja, samo mi napišite u komentarima ili na mail. Možda ću ovaj tjedan malo manje pisati jer neću stići. Nadam se uskoro tamo srediti internet da se mogu javljati. Prvo neko vrijeme ću možda biti aktivnija na Facebook stranici pa slobodno tamo kliknite like. :)
Pa neka odbrojavanje započne...5... :)

Broj komentara: 18:

  1. Jooooj kak ja jedva čekam da ti tamo stigneš i smjestiš se i kreneš pisati o tome u kojem si dijelu grada, i sve što ćeš obići, i kozmetika naravno. Sad ćemo malo čuti o stvarima o kojima inače ne bismo. Sretno ti bilo, mogu zamisliti kako je teško preseliti korijenje. I spakirati se, noćna mora :D Pratim te na Fejsu, naravno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si prva komentirala moj bolg i zato si mi posebno draga. Nemaš pojma koliko sam bila vesela. I ja jedva čekam da stignem, ostalo ću lako. Nadam se da se neću izgubiti avionom. :)

      Izbriši
  2. Srecan ti put! :) Jedva cekam da stignes i da nam napises sve prve utiske! :D Naravno radujem se i recenzijama o proizvodima koji nam ovde mozda nisu dostupni. Pratim te na FB naravno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se srediti internet odmah po dolasku. Biti će puno proizvoda koji nisu dostupni ni kod vas ni kod nas. U to sam sigurna. Baš me zanima šta je kod njih trenutno aktualno i jedva čekam to istražiti.

      Izbriši
  3. Želim ti sretan put, dobar provod i shopping, želim ti da se nakupuješ kao nikad u životu (pa makar otišla u minus) i da nam pokažeš sve što ima tamo :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna u neki veliki shopping do zadnjega, ali sam sigurna u ono što ću vam sve od tamo pokazati. :)

      Izbriši
  4. Sretan put draga Mirna !

    I javljaj nam dojmove, pogotovo kozmetičke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zamisli sreće u MAC i Nars corneru... :))

      Izbriši
    2. Aaaa, ne spominji :))

      p.s. jel ti treba nosač kofera ? XD

      Izbriši
    3. Treba mi netko tko to jednako voli da ne budem usamljena u pohodima. Imas nekoga?

      Izbriši
  5. Neka ti je sretan put i da se fino provedes :) mi smo tu i cekamo recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i nadam se da ću se fino provesti. Zapravo, znam da hoću. :)

      Izbriši
  6. Mirna, želim ti svu sreću u Berlinu :) I ne brini za avion, kad dođeš na aerodrom, sve te samo k njemu vodi :) Zamisli samo život u novom, većem gradu, mnogo više mogućnosti, znamenitosti i kozmetike :) Ja se izuzetno veselim svakom tvom novom postu :) Sretno draga <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam i ja da će me nešto voditi, jedino što nikad nisam presjedala pa se nadam da će sve biti ok. Jako se veselim što ne idem samo na tjedan dana već puno duže. I ja se veselim pisati. To sam baš oduvijek htjela. :)

      Izbriši
  7. Sretan put! Ne brini. Ako budeš u bilo kakvoj minus fazi, mi smo tu.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to znači ako se ne budem mogla odlučiti između dva MAC ruža da kupim oba i onda ćete me hrabriti kako mogu bez novaca preživjeti? :)

      Izbriši