četvrtak, 21. veljače 2013.

NYX Mega Shine Lip Gloss

Nekako uvijek kada otkrijem novi brend isprobam prvo rumenilo, ruž ili sjajilo. I onda, ako sam zadovoljna krenem na ostale proizvode, ako nisam, odustanem. Prošlo ljeto sam krenila u pohode na eBay i naručila ova tri sjajila bez da sam se dodatno informirala o brendu. Riječ je o NYX kozmetici, kod nas donedavno nepoznatoj i nedostupnoj. Sada, srećom, imamo i webshop i znamo sve o tom brendu. :)
Dakle, moja prva narudžba su bila tri mega shine sjajila.
Sjajila dolaze u klasičnoj ambalaži sa crnim čepom na kojem se nalazi mašnica što me dodatno oduševilo. :) Volim takove girly stvari. Poklopac je crni, a ostatak ambalaže proziran tako da vidite nijanse sjajila. Sjajilo ima spužvasti, malo zaobljeni aplikator koji ih čini još boljim za nanošenje. Ja sam odabrala tri nijanse: Smokey Look, Dolly Pink i Chandelier.
Smokey Look je breskvatso-bež nijansa sa sitnim shimmerom. Dolly Pink je lijepa intenzivnija roza bez shimmera. Chandelier je nježna roza sa shimmerom.
Ono što je zajedničko svim sjajilima jest njihov miris koji je jako ugodan i slatkast. Kao one Huba Buba zvakače od recimo maline ili jagode. Još jedna zajednička osobina jest ta, da se razlijevaju po usnama (ili ih ja ne znam pravilno nanijeti), ali sam doskočila tom problemu i kupila olovku za usne boje bež boje tako da sada prvo stavim olovku, a zatim sjajilo. Nijanse Smokey Look i Chandelier traju par sati, najviše dva do tri sata, dok nijansa Dolly Pink traje i duže. Imam osjećaj da je ta nijansa kremastija i da se ne razlijeva toliko. Dosta su pigmentirani i jako lijepo djeluju na usnama. 
Ja sam ova tri sjajila kupila na eBayu po cijeni od oko 50tak kuna za 11ml proizvoda. Sve u svemu dosta sam zadovoljna ovim sjajilima i kada ih potrošim mislim da ću isprobati Matte LipCream. To me baš nekako privlači.
Sada možete direktno naručiti na stranicama studia Šminka i To i stigne vam za dan, dva. Jedino što trenutno ne vidim ova sjajila u ponudi već Sheer Tube, pa mi se čini da ili ih trenutno nemaju ili još nisu stigla s obzirom da su tek nedavno otvorili. Budem provjerila s njima. 
Kako vam se čine? Volite NYX kozmetiku?

Broj komentara: 28:

  1. Oh oh, Dolly Pink me baš privlači!!! Šteta što nije dostupan kod nas...:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu nijansu najviše i nosim. :) Pa imaš eBay, oni ti imaju super ponude.

      Izbriši
    2. Da ali kod nas nema PayPal npr. :/

      Izbriši
    3. Joj, uvijek neki problemi sa dostupnosti. Ništa, mi ćemo vam onda kupovati ovdje pa slati tamo. Vi imate Sephoru i Benefit i te stvarčice, a mi nemamo. Pa ćete vi nama slati. Moramo se uzajamno pomagati. :)

      Izbriši
  2. Sve tri nijanse su mi predivne :) I ja sam ih otkrila prije nekoliko mjeseci i isto kao i ti uvijek prvo naručim sjajila i ruževe :) Za sada sam naručila samo ruž i stvarno sam zadovoljna s njime, a u budućim internetskim pohodima na Nyx zapikirala sam si sjajila i bronzere :)
    Nedavno sam saznala za tu našu stranicu što drži Nyx proizvode između ostalog, ali su im duplo skuplji nego na stranim stranicama ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, opet taj problem sa cijenama, mi smo općenito užasno skupa država. Ovih dana će biti još recenzija o nekim NYX proizvodima koji su me doslovno oduševili, a kad su stigli samo sam otfrknula nosom. Imam u planu te Matte Lipcream, ali čitala sam da su i mat ruževi odlični. Hajde, uskoro neka recenzija ruževa.

      Izbriši
  3. Baš su divna sjajila *.* Može li link od sellera s ebay-a od kojeg si naručivala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od njih kupujem NYX proizvode.
      http://myworld.ebay.com/beautydiscount07?_trksid=p2047675.l2559

      Izbriši
    2. Nema na čemu i drugi puta. :)

      Izbriši
  4. Nisam isprobala ali mi se nijanse sviđaju pa vjerovatno bacim oko :D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post me podsjetio da ih imam nekoliko kupljenih prije par mjeseci koje nisam stigla ni swatchati :-( počinjem se brinuti za sebe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeeee, da, došlo je vrijeme kada trebaš stati i pitati se: koju nijansu odabrati? Hajde, baš me zanimaju tvoje nijanse. Možda upecam neku novu. :)

      Izbriši
    2. Baš sam išla sada vidjeti koje nijanse imam, Dolly pink :-) i La-La

      Izbriši
    3. :) Prekrasna je ta Dolly Pink. Baš me zanimaju tvoji dojmovi.

      Izbriši
  6. Dolly Pink izgleda famozno :D nisam isprobala još ništa od njih, ali planiram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj još koji dan. Imam dva mala dragulja trenutno da isprobavanju. :)

      Izbriši
  7. I meni je dolly pink najviše zapeo za oko. Nyx zaista ima odličnih proizvoda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno sam u isprobavanju još dva i zaista su odlični. Jako sam ugodno iznenađena.

      Izbriši
  8. Imala sam dva njihova ruža i bila sam prezadovoljna, od ova tri sjajila ne znam koje mi je ljepše:) Najradije bih sva tri :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to onaj Matte Lipstick? Taj moram obavezno probati. Imaš na eBayu da si sama izabereš nijanse pa pogledaj.

      Izbriši
  9. Obožavam NYX i sada vidim da moram kupiti smokey eye sjajilo i još neki vrlo crveni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OOoooo da, i ja moram još pokoju stvarčicu...jako su dobri.

      Izbriši