ponedjeljak, 11. veljače 2013.

NOTW: Smart Girls Get More br. 91

S obzirom da je ovaj tjedan sav u znaku ljubavi i crvenoga, odlučila sam i ja nositi crveni lak. Moram reći da je ovo božićni poklon od Dečka, a kada ga je donio ja sam samo razočarano primjetila kako nema pojma i kako nikad neće shvatiti da ja ne nosim smeđu boju. Onda me je on pogledao onim pogledom najradije-bih-te-ubio i rekao samo: prvo isprobaj, onda prigovaraj. Kada sam ga isprobala, morala sam se ispričati jer mi više nikad ne bi kupio niti jedan lak. :) Radi se o weinrot crvenoj boji, koja je meni osobno jako lijepa i volim ju. U bočici djeluje kao neka bapska smeđa i zbog toga sam odmah bacila kritiku. Sad prvo isprobam pa onda kritiziram. :) Ovaj lakić nije toliko pigmentiran i potrebna su dva ili tri nanosa. Ja imam dva nanosa i top coat. Ali i tu nedovoljnu pigmentiranost ćemo preskočiti pa ćemo se diviti boji i postojanosti.
Kako vam se sviđa? Imate li vi neku posebnu boju za Valentinovo? :)

Broj komentara: 14:

  1. Sviđa mi se...sad me je ovaj post podsjetio da trebam na manikuru :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će ti ta manikura teško pasti... :)

      Izbriši
  2. Lepa je boja, mada bih volela da je malo dublja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa vjerujem još jedan nanos i da bi ju dobila. Baš ću probati idući puta tri sloja staviti. Malo sam lijena toliko čekati da se sasuši... :)

      Izbriši
  3. Jako lijepa boja, šteta samo što su ti lakići jako nepostojani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako puno čitam o tome kako su nepostojani, ali nemam problema. Možda ima veze s time da ja sve radim u rukavicama pa tako štitim ujedno i lak. Da ne radim tako vjerovatno mi niti jedan lak ne bi trajao duže od jednog dana.

      Izbriši
  4. Volim takve nijanse, ali baš je teško pogoditi nijansu iz bočice i uvijek treba više premaza :/ Iako je ovaj lakić jeftin, tako da nema problema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nekih nije, kod ove je. Zato sam odmah prigovarala. Ali super mi je boja. :)

      Izbriši
  5. Smart girls get more su mi jeftini i odlični lakovi za tu cijenu, i slažem se - treba im dva-tri nanosa da dobiješ finu boju :) Ja imam par komada iz njihove kolekcije,a li ne i ovaj. Boja mi je lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si prva koja se složila sa mnom. :) Za tu cijenu ne očekujem odmah trajnost od pet tjedana i vrhunsku pigmentiranost. Ali imam jedan Chanel koji traje jednako dugo i treba ga isto tri sloja.

      Izbriši
  6. joj prelijep mi je boja,ima nešto elegantno u toj crvenoj boji vina,čak mi se sviđa i ovaj prijelaz na smeđe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno da ima nešto u toj boji vina, kao i vinu samome... :) Nije toliko očit taj podton smeđe uživo.

      Izbriši
  7. Haha jadan dečko :D I moj je fulao masu puta ali sam pokazivala samo oduševljenje. A nemaju pojma :D Ali ispalo je dobro, lakić je baš sladak. I vidi ironije, a ja tražim savršeni smeđi lak več godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa moram mu reći da idući puta zna, ne mogu dozvoliti da živi u neznanju! :) Evo prilike da isprobaš. :)

      Izbriši