ponedjeljak, 18. veljače 2013.

NOTW: Golden Rose br. 19

Ljetos smo mama i ja bile u Bosni u malo većem shoppingu kada smo lutajući slučajno naišle na Golden Rose. Znam za tu marku od ranije, ali znam i da su duplo jeftiniji u Bosni. I tako sam predložila mami da uđemo i pogledamo što ima. Reći ću samo da smo sigurno preko sat vremena bile u dućanu. :) Kod nas sam GR vidjela jedino u Refanu i Porta Novi, no bili su mi dosta skupi pa se nisam odlučila na kupovinu.
Obožavam nude nijanse na noktima. Nekako mi djeluju ženstveno i sofisticirano. Odlučila sam se na kupovinu nekoliko takovih nijansi, a ovaj tjedan nosim jednu od njih. Mana ovim lakovima jest ta, da ne piše naziv nijanse, a nema niti broja osim ako broj nije onaj mali na dnu bočice? Po tome bi ovo bio lak broj 19. Lak je izuzetno pigmentiran i dovoljan je jedan sloj da se nokat ne vidi. Na slici su samo dva sloja bez top coat-a. Nisam sinoć bila raspoložena za čekanje sušenja. :) Ima klasičnu četkicu, a sama tekstura je malo gušća što se meni osobno i više sviđa. Ne volim rijetke lakove. Sve u svemu, zadovoljna sam kvalitetom i cijenom. Sad smo otkrile tajno mjesto pa opet planiramo otići.
Koji vi lak nosite ovaj tjedan? Volite li nude nijanse?

Broj komentara: 18:

  1. Predivan lak <3 i nokti :D

    Obožavam nude nijanse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Morat ću poslikati nijanse koje su varijacije na temu jer također obožavam nude nijanse.

      Izbriši
  2. I ja volim nude nijanse :) Ali i sve ostale, kod mene to ovisi o godišnjem dobu i o tome kako se osjećam.
    Baš sam se jučer pitala gdje ima Golden Rose kozmetike pa sam saznala da imaju baš svoj dućan u Impotrane centru u Zagrebu, a inače se mogu pronaći u Refan trgovinama - potražiti ću njihove lakove u Splitu, nadam se da će imati barem nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene isto ovisi o raspoloženju. Ovaj tjedan mi se nikako nije nosilo nešto u boji. Baš mi treba neki mir s obzirom da kreće hektika oko pakiranja i svega ostaloga. Nažalost, kao i sve ostalo, i GR je skup kod nas. Da, imaš ih u Refanu, a nisam znala za dućan u Importanama. Ja imam njihove mat ruževe i odlični su zbog pigmentacije jedino što malo isušuju usne, ali i za to ima lijeka. :)

      Izbriši
  3. Šteta što je GR skuplji kod nas. Prije smo više išlo u Bosnu po namirnice, ali već dugo ne idemo pa sumnjam da ću tamo samo zbog GR. Ali lak je prekrasan. Nemam nijednu nude nijansu, ali ima frendica i uvijek mi se pogled zadrži na njezinim noktima kad nosi taj lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam neka 4 laka platila 20 kn. Smiješno. Kod nas je sve skuplje. Nažalost. Imam nekoliko nude nijansi, baš mislim da ću poslikati sve pa objaviti.

      Izbriši
  4. Prelepi noktici! :) I lak je divan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jel imaju kod vas GR?

      Izbriši
    2. Ima nesto. Mislim da nemaju svoj stand, ili ako imaju ja ne znam gde je. :) Ali ima ih u raznim parfimrijama.

      Izbriši
  5. Predivna nijansa, volim nude lakove, ali kad nisu prozirni. Nemam nijedan GR lak za nokte, a bome ništa drugo od njih. Ja sam nekako skeptična prema njima, Flormaru i sličnim markama. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da sam i ja skeptična. Jedino što bi koristila jesu lakovi za nokte, ruževi i rumenilo. Nema šanse puder ili maskaru. Baš zbog toga što sam skeptična.

      Izbriši
  6. Ja sam kako kada. Nekada mi nokti vrište, a nekada si ne mogu zamisliti ništa osim prirodnih nijansi. Ovaj mi se sviđa, ali nisam sigurna da bi meni stajao. Imala sam sličan od Avona (perfectly flesh) i izgledao je koma na meni. U svakom slučaju, veseli me što je kvalitetan za tu cijenu, a ljuti što je kod nas skuplji-grrrrr....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planiram probati taj od Avona. Imam ga već u vidu. Meni je najgori prijelaz sa boje na nude nijanse. Tad mi nokti izgledaju čudno. I bezveze. Ali nekad imam samo fazu nude lakova.

      Izbriši
  7. Obožavam nude nijanse lakova a ova je stvarno privlačna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih jako volim. Ali nemoj GR kupovati kod nas. Ne isplati se.

      Izbriši
  8. Nude nijanse su stvarno najbolje nijanse, ne možeš pogriješiti s njima :D
    Obožavam ih stavljat kad npr. želim nosit lak za nokte barem tjedan dana bez brige dali mi paše uz odjeću ili ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ga tada nanosim. Mada sam prestala toliko paziti jer mi ja većina garderobe u istim bojama kao i šminka pa nemam problema. :)

      Izbriši
  9. Ja sam ljubitelj malo svjetlijih nude nijansi, ali i ovo je jako dobro :)

    OdgovoriIzbriši