četvrtak, 7. veljače 2013.

New In #1

Ovaj tjedan je baš ludo započeo i sav je neki ludi, što od posla, što od šokova jer osvajam nagrade, dobivam poklone i tako dalje...Ne žalim se, samo dijelim s vama sreću. Uglavnom sam ovaj tjedan u isprobavanju stvari koje sam kupila ili dobila. Krenimo redom.
Pranarom čisti karite maslac- hladno prešani, nerafinirani karite ili shea maslac. Obožavam sve proizvode koji sadrže shea maslac jer mi koža bude mekana i nahranjena u potpunosti. Ovaj nema nikakovih dodataka, bez mirisa je (možda neki blagi, čudnjikav, ali odmah po nanošenju ishlapi) i jako hidratantan.
Kokosovo ulje- hladno tiješteno kokosovo ulje u krutom obliku koji se u dodiru sa temperaturom kože pretvara u tekuće stanje, predivnog mirisa i još bolje hidratacije.
Keming ulje makadamije- obožavam ulje makadamije i argana. Spas za suhu kožu i kosu. Slijedi jedan malo neobičan post ovih dana o ovim uljima. :)
Nakon toga slijedi još nekoliko sitnica kupljenih prošli ili ovaj tjedan.
Green Line Hydroactive vitaminska krema- pravo otkriće u borbi protiv prvih borica i za vlažnost kože. Napisati ću zaseban post o njoj jer imam samo riječi hvale. Namijenjena je njezi kože nakon 25. godine života sa dodatkom vitamina koji spriječavaju pojavu bora.
Lush sapunići- dar od kolegice blogerice Ivane sa Anaviglam bloga. Moj prvi susret sa Lush sapunićima. Dojmovi- jako dobri.
Chanel Coco Mademoiselle- uskršnji poklon od drage majke. U gnijezdu se našao malo ranije jer neće me biti za Uskrs, pa da ne stoji dugo. :) Obožavam Chanel mirise. A tko ih ne voli!? :)
Artdeco All in one mascara- maskara za uvijanje, produživanje, podizanje i volumen trepavica. Zadovoljna sam, iako bi mogla biti malo gušća. Ali vjerujem da će s vremenom postati.
Rimmel Lash Accelerator mascara- pravo otkriće čijoj sam se kvaliteti iznenadila. Slijedi poseban post.
Anny rašpica za nokte- moj prvi susret sa njihovom rašpicom, ali ne i sa lakom za nokte. Obožavam njihove lakove za nokte i zaista su izvrsni.
Essence Eyebrow mascara- iskrena da budem, moj prvi susret sa Essence kozmetikom jer ju uvijek preskačem jer nije navodno kvalitetna. Jako sam se prevarila. Slijedi usporedba ove maskare za obrve i Anastasia.
Essence baza za sjenila- je li dovoljno kada kažem da je bolja od Artdeco baze, a nju svi hvale. Jako sam se ugodno iznenadila, odlična stvarčica za malo novaca.
Tony Moly Eyebrow Cake- ikad čuli za Tony Moly? Niti ja. Dok nisam naručila. I oduševila se. Krenila sam u pohode na azijsko tržište. Ovo je prvi primjerak. Jako sam zadovoljna.
Smart Girls Get More lak- primjetili ste moju opsesiju njihovim lakićima. Evo još jedan u nizu. :)

To bi bilo to. Ukoliko vas nešto posebno zanima, napišite u komentarima s čime da krenem. Što ste vi zadnje kupovale? Imate koje dobre preporuke? :)

Broj komentara: 15:

  1. Tony Moly Eyebrow Cake me jako zanima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko noviteta kod tebe :)
    Kokosovo ulje još nisam pronašla, trebala bih ga naručiti online jer sam čula samo riječi hvale o njemu. Upravo ovaj shea maslac koristim već oko 2 godine i savršen mi je za sve. Inače obožavam sve što sadrži shea maslac :)
    Imamo isti parfem :)
    Mene jako zanima ovaj Tony Moly Eyebrow cake - ako budeš pisala recenziju, plz napiši i odakle si ga naručila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sutra ide recenzija, sve napišem, baš sam zadovoljna. :)

      Izbriši
    2. I mene zanima taj set s obzirom da nikud ne idem bez sjenila za obrve :)

      Izbriši
  3. Sve je divno, apsolutno sve i šta god bude prvo za recenziju ja ću biti zadovoljna :D.

    ps-drago mi je da si zadovoljna maskarom a i sa Lushom ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam da si luda za obrvama, započeti ću s time. :) Nisi dugo ništa kupila. :)

      Izbriši
  4. Ulala, koliko materijala za recenzije. Pa nećeš se stići spakirati za Berlin ;) A s igrama je tak, kad te krene onda krene dobro. Samo igraj sad i dalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se spakiram za sat vremena... :) To sam ja smanjila kupovinu jer idem...Tako da...a što se igara tiče, mogu reći da sam sretne ruke, ne uvijek, ali nekad me posreći. :)

      Izbriši
  5. Jaaaako jako lijepe stvarčice :D mene zanima recenzija seta za obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. recenzija ulja i na koji ih način koristiš? :D
    zanima me ima li ovo ulje od makadamije neugodan miris? mnoga ulja imaju, a baš bi htjela nešto priuštiti svojoj extra suhoj kosi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Post o uljima ide sigurno u nedjelju jer će biti malo duži, ali sigurna sam da ćeš pronaći puno informacija. :)

      Izbriši