petak, 15. veljače 2013.

Lilith kozmetika

Ukoliko pratite moj blog jedna od novogodišnjih odluka bila je lagano se prebacivati na prirodnu kozmetiku i mrvicu zdravije živjeti. Što se tiče ovog zadnjeg, nekako mi baš ne ide, ali što se tiče kozmetike itekako sam zadovoljna. Pronašla sam Lilith kozmetiku prije godinu dana na Facebook-u koja ne samo da me oduševila proizvodima, već i osobnošću, dragošću i jako lijepim pristupom i od tada redovito obnavljam zalihe. Zato sam zamolila vlasnicu da mi odgovori na par pitanja koja su mene najviše zanimala.
 1. Tražila sam svugdje značenje riječi Lilith i svašta sam pronašla. Što je za tebe Lilith i odakle ime?Lilith se spominje u mnogim kulturama, čak i u drevnom Babilonu. Pod mnogim imenima, za neke je demon dok je za neke simbol ženske emancipacije i snage. Za mene predstavlja arhetip ženske snage, istinsku prirodu žene i simbol očuvanja ženstvenosti.

2. Kako si se odlučila baviti proizvodnjom prirodne kozmetike?Ne bih rekla da „proizvodim“ jer me ta riječ podsjeća na nešto industrijski. Svaka stvarčica prođe kroz moje  ruke i želim da to tako i ostane. Zato se mnogi i ljute na mene kada ne ponavljam limited edition izdanja jer je mene baš taj dan udarila inspiracija za nešto :)

3. Kako nabavljaš sve potrebne stvari koje ti trebaju za pripravak jednog sapuna ili mazalice i kako znaš da je to 100% prirodno?Snalazim se svakako jer Hrvatska nije plodno tlo za nabavku. Puno kopanja, analiziranja, uspoređivanja i iskustva, no inzistiram da sve bude od hrvatskih proizvođača, a ukoliko nešto nije dostupno u RH onda preko hrvatskih provjerenih dobavljača, tipa maslace podrijetlom iz Gane, Polinezije i sl. 

4. Kako znaš koje sastojke ćeš smiješati i dobiti dobar proizvod? Odakle ti informacije?Kada se uđe u taj svijet brzo se nauče osnovna pravila za „mućkanje“. Naravno, potrebna je određena doza kreativnosti, mašte ali i poznavanje i prepoznavanje potreba za kozmetikom.

5. Koliko često praviš mazalice i sapune i koliko ti vremena treba za jednu turu proizvoda?Nerijetko svaki dan, nekada satima, posebice od kada stažiram, budem po cijele dane na nogama.

6. Koliko dugo postojiš? Kako si krenula, kakva su bila iskustva na početku?„Postojim“ 2 godine i tri mjeseca, iako se time bavim od cca 11. – e godine. Kako vrijeme odmiče tako imam više znanja, prakse i iskustva te vjerujem da će mi padati na pamet još bolje stvari ali i usavršavanje postojećih. 

7. Koji su ti planovi za budućnost i što nam još finoga pripremaš?Planova imam;  biti sretna i nastaviti raditi što volim. Spremam posebne paketiće sa sapunićima, još krutih maslaca i puno, puno tekstova i recepata za Lilith Almanah : )
Evo što čini moju skromnu kolekciju Lilith proizvoda pa ukoliko vas zanima nešto posebno, napišite u komentarima ispod. :) Mislim da ne moram napominjati kako su svi proizvodi prekrasnog mirisa i kako su višenamjenski. Odrađuju svoj posao po pitanju hidratacije vrhunski. Bez obzira na malo intenzivniji miris u kutijici, kada nanesete proizvod na tijelo ne osjećate ga toliko jako. Kolekcija je bila i puno veća, nadopunjena šećernim peelingom za tijelo i raznim pločicama, ali zbog skorašnjeg odlaska moram sve lagano potrošiti. Potrebna je mala količina proizvoda i imate ih dugo. Kutijice poslije iskoristim za pohranu novih sapuna ili slično.

Tučeni maslac za tijelo od meda, Tučeni maslac za tijelo od ruže i frezije, Kakao maslac za tijelo, Anti celulitni peeling sapun od smeđeg šećera, Vila kremica za kosu, Serum za trepavice, Balzam za usne od kokosa, Kruti parfem vanilija, Sapun od ruže. 

Lilith kozmetiku nabavljam isključivo preko njezine Facebook stranice. Sve ostalo dogovarate sa vlasnicom. :) Jeste li što koristile od Lilith i kako ste zadovoljne? :)

Broj komentara: 25:

  1. Nisam nikada cula za njih, ali definitivno cu proveriti! Ja sam u zustroj borbi za bolji proboj prirodne kozmetike na trziste!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam u zadnje vrijeme! Mislila sam da sam već dosadila sa prirodnim, ali trenutno sam u fazi istraživanja i prebacivanja. Ima samo Facebook profil pa tamo imaš sve informacije. :) Svakako post ako što kupiš. :)

      Izbriši
  2. ja imam par proizvodam i uskoro se spremem za novu naruđbu <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow sve mi se sviđa! Idem pogledati Fejs stranicu. Trebali bismo svi koristiti prirodnu kozmetiku i pomoći kreativcima da kick assaju velike firme!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako trebaš pomoć, pošalji mi mail. I obavezno post. :) Slažem se. Jedino još za lice nisam pronašla adekvatnu prirodnu njegu. Trudim se još i to naći.

      Izbriši
    2. Ja upravo pregledavam katalog i spremam se nešto naručiti. Mislim da će prva narudžba biti hidratantna krema za lice za problematičnu kožu. Pa sam malo i guglala i opet se vratila na tvoj post. I moja je ne novogodišnja, ali ožujska :D, odluka krenuti s prirodnom kozmetikom. Kad mi već svi ostali preparati ne pomažu.. Javi se iz Berlina da si živa :D

      Izbriši
  4. Čula sam za tu kozmetiku, ali nisam još naručivala :) A na slici sve izgleda predobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad dobiješ nešto slatkasto onda bi najradije pojela, a ne staila ne sebe. :) Prefino miriši.

      Izbriši
  5. Čula sam puno pohvala ali kako sam ja uvijek skeptična još nisam obavila svoju narudžbu ali svakako hoću, najviše me zanima piling za lice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridružujem se pohvalama samo što nam treba vremena da se odviknemo od raznih kemikalija pa nam je ovo malo čudno. I ja sam imala problema na početku sa privikavanjem, ali sada sam jako zadovoljna. I ovo nije ni pola onoga što sam imala, ali sad sam morala potrošiti.

      Izbriši
  6. Ja ću definitivno provjeriti na njihovoj FB stranici :)
    Jedna od mojih višegodišnjih odluka je da se hranim zdravije i da se barem djelom prebacim na prirodnu kozmetiku - za sada nekako uspjevam ispuniti tu odluku :)
    Tučeni maslac za tijelo od ruže i frezije - aaaa, sigurna sam da predivno miriše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam to tako zamislila samo mi još nedostaje onaj dio s prehranom, ali za to sam još uvijek lijena. Mada sada planiram u Njemačkoj. Da, predivno miriši i jako je maziv. Treba ga mala količina za veliko područje. Mada ni ne dobiješ baš puno. :(

      Izbriši
    2. Nema veze, ja bi ga većinom mirisala i trackala se njime jer obožavam ruže, cvijeće i sve što miriše na proljeće :) Dodati ću ga na WL :) Mislim da je moja WL već premašila sve granice!

      Nadam se da ćeš ostvariti ovaj dio s prehranom jer ja sam prehranu promijenila prije tri godine i puno bolje se osjećam kada znam što jedem :) Nemam problema s kilogramima, čisto prevencija radi zdravlja (profesionalna deformacija) :)

      Izbriši
    3. Još je uvijek lakše nalaziti izgovore, ali moram se potruditi. Moja mama je krenila prošle godine sa vrtom tako da znam što jedem, ali čokolada i sendviči mi ubijaju. A to mi je najbrže za ubaciti u usta. Nažalost. :(

      Izbriši
  7. Prvi glas, idem vidjeti što sve nude :) Zvuči super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo naprijed. Šta god odabereš nećeš pogriješiti. :)

      Izbriši
  8. Kako je lijepo otkriti tvoj blog :) Imamo zajedničke interese po pitanju prirodne kozmetike, sama sam krenula niz taj put prije kojih pola godine. Drago mi je da ti se sviđa Lilith kozmetika jer sam taman u fazi isprobavanja prve narudžbe. Sudeći po prvim dojmovima, neće biti posljednja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pored Lilith preporuka je i Ammara kozmetika. Što god uzmeš, stvarno je odlično. Ja sam počela koristiti samo kreme za tijelo. Za lice još nisam našla odgovarajuće kreme.

      Izbriši
  9. Nikako da i ja nešto isprobam od Lilith...e sad stvarno moram :D.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bok! Koliko misliš da su eterična ulja u prirodnoj kozmetici iritirajuća za kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisno sve o tvojoj kozi i kakova je ona inace. Sa etericin uljima se ne smije pretjerivati, ne bi trebalo kupovati raznu kemiju, dakle, trebalo bi pronaci gdje ih ima za kupiti od pouzdanog dobavljaca i prouciti sastav, ne treba ih mijesati ili ako ih se mijesa, trebalo bi znati u kojem omjeru i koliko je meni poznato, ne koristiti ih u cistoj koncentraciji na kozi.

      Izbriši