nedjelja, 3. veljače 2013.

Lazy Sunday #2

Obožavam nedjeljna jutra, tišinu, ispijanje kave i čitanje knjige ili surfanje internetom. Danas pišem jedan non-beauty post, a koji zapravo ima veze sa ljepotom. Riječ je o knjigama Dr.Oz-a.
Prva je Vi Zauvijek lijepi.
Da odmah rasčistimo, niti jedna niti druga knjiga nisu savjeti kako biti lijepa, kako se njegovati, našminkati, pravilno hraniti te nije jedan od onih priručnika koji previše pametuje. Naravno da ima savjeta, ali ponajprije se bavi time kako naš organizam funkcionira, upoznaje vas sa biologijom ljepote. Ima savjeta kako i na što trebamo paziti da bi održali ljepotu, od čega se sastoji naša koža, nokti i kosa te zašto i kako stare. Govori o svim kozmetičkim i farmaceutskim riječima kojima smo svakodnevno bombardirani i što one zapravo znače te zašto je baš ta neka reklamirana krema najbolja za kupiti. Zapravo, sve to što nam drugi nude, naše tijelo samo proizvodi. Naravno, s godinama slabi funkcija proizvodnje i potrebna nam je pomoć u vidu krema. Zaista sam puno toga pametnoga naučila. Ima puno testova za riješiti, gotovo svako poglavlje ima uvodni test da procijenite radite li neke stvari dobro ili loše i na kojoj ste razini.
Druga knjiga je Vi zauvijek mladi.
Odmah na početku mi se svidio dio kada govori da je naše tijelo grad i da od toga grada želimo stvoriti modernu, zdravu i urbanu zajednicu, a mi smo gradonačelnik koji o svemu odlučuje. Sad će netko otfrknuti nosom i reći tipično američki, ali kada malo bolje razmislite tako je. Ova knjiga se više bavi tijelom, genima, hormonima, zašto se tijelo s godinama troši, što to najviše slabi naš organizam i na koji način te kako možemo pomoći tijelu da se bori sa svime. 
Ja volim Dr.Oz-a i njegove emisije. Ne volim onu američku histeriju i zaluđenost popraćenu na njegovim emisijama te zato i preferiram knjige. Ali gledajući emisije i čitajući knjige sam puno toga naučila i počela primjenjivati. Ne baš u cijelosti i kako bih htjela, ali se trudim. :)
Obje knjige su dostupne u svim boljim knjižarama, a cijena varira od 150 kuna pa do 90 kuna koliko sam ih ja platila. Mislim da su najjeftinije u Svijetu knjige po cijeni od 90 kuna.
Imate li vi koje dobre knjige ovakove tematike za preporučiti? Spremam se kupiti još jednu, ali o njoj tek kada ju nabavim. :)


Broj komentara: 8:

  1. Ne čitam takve knjige, a i zatrpana sam lektirama i iz hrvatskoga i iz engleskoga, ali Dr. Oza ponekad neplanirano pogledam na televiziji, ali nekako sam premlada za takve emisije jer se nadam da nisu te sve bolesti još za mene. :D Ali mogu ti preporučiti jednu jako jako dobru knjigu koja se čita, iako nije ovakve tematike, u jednom danu bez prestanka, a zove se Sarin ključ. Paralelna je fabula, a snimljen je i istoimeni film. http://www.youtube.com/watch?v=mF9GjCQKBcY :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne gledam njegove emisije kada govori o bolestima jer po tome imam sve bolesti o kojima pričam. Gledam samo kad govori o nekim praktičnim savjetima po pitanju prehrane, tjelovježbe i ljepote. A to su ove dvije knjige. U ljeti, kad prestanu sve obaveze onda možeš. Znam za tu knjigu, ali nisam ju još stigla pročitati. Učlanjena sam u Svijet knjige pa dosta pratim što izlazi. :) Hvala na preporuci.

      Izbriši
    2. Ljeti nadoknadim sve što nisam stigla tijekom godine, a tako i čitanje knjiga po vlastitom izboru. :)

      Izbriši
    3. I ja sam tako radila dok sam studirala. Jedva čekam ljeto i onda više knjiga na more nosim već garderobe. Svakako ti preporučam da ih škicneš, imaš i u knjižnici za nabaviti.

      Izbriši
  2. Dr. OZ je zakon :) Moji doma ne propuštaju njegove emisije, ja zbog posla nekad ne stignem pogledati. Nisam znala da je napisao knjige, idem baciti pogled gdje ih ima naručiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi mi se ukoliko ne nađeš ništa povoljno da ti dam broj svoje članske iz svijeta knjige pa da kupiš jeftinije. Imaš ih sigurno i u knjižnici pa prouči prije kupovine. Meni su zaista odlične. :)

      Izbriši