srijeda, 13. veljače 2013.

Hand Care

Jednom mi je jedna muška osoba rekla da prvo što uoči na ženi jesu njezini nokti i kosa. I definitivno ima nešto u lijepom tenu, kosi i noktima. Zbog toga im posebno pridajem pažnju, njegujem i održavam. Danas vam donosim svoje favorite za njegu noktiju i pokoji savjet ukoliko nemate sve kremice da ne trčite odmah u trgovinu po to, već da zavirite u kuhinju. :)
Korak 1- odstranjivanje laka na noktima i peeling ruku i noktiju
Ebelin odstranjivač laka bez acetona je meni jedan od najboljih odstranjivača i koristim ga godinama. Ne isušuje nokte, nema neki intenzivan miris i dovoljno je jak da skine i šljokice. Kupujem ga u DM-u, cijena mu varira hoćete ovaj sa sistemom da nema proljevanja ili klasičan. Ovaj sa sistemom je nešto skuplji i košta 14 kuna.
Oriflame peeling sa granulama bademovih ljuskica mi je pravo otkriće. Predivan, nježan peeling sa sitnim granulicama koje uklanjaju mrtve stanice sa kože i ostavljaju film na rukama kao da ste ih namazali kremom. Predivno nešto. Oriflame katalog oko 20 kuna.

Korak 2- oblikovanje noktiju, njega noktiju i kožice oko noktiju
Anny rašpica za nokte mi je tek nedavno postala omiljena jer sam godinama koristila Alessandro rašpicu, ali ova je punoo bolja. Lijepo rašpa nokte i skraćuje ih bez da ih oštećuje ili da se nokti poslije listaju. Imam krhke i lomljive nokte i jako je nježna prema njima. Iris parfumerije, 42 kune. Znam, malo je poskupa, ali zaista vrijedi i imate ju dugo.
Look by Bipa olovka za kožicu oko noktiju tjera kožicu prema natrag, obogaćena kokosovim uljem. Predivno miriši i odlično obavlja svoj posao. Imala sam i Essence olovku, ali ovom sam zadovoljnija. Bipa, 20 kuna.
Essence studio nails krema za kožicu je fina lagana kremica koju nanesem nakon što sam olovkom potisnula kožicu i umasiram u to područje. Fine bogate teksture i ugodnog mirisa. DM, 20 kuna.
Avon balzam za kožicu od ruže nanesem na kraju tretmana na cijelo područje oko nokta i još jednom umasiram. Avon katalog, 20 kuna.
Look by Bipa olovka za popravak laka za nokte mi je posljednje otkriće i prezadovoljna sam. Znate onaj osjećaj kad mažete lak na noktima i onda vam malo pobjegne? E, pa ova olovka to sve riješi bez problema. Nema straha da će vam oštetiti lak na noktima već će samo pokupiti višak laka sa strane. Bipa, oko 20 kuna.

Korak 3- krema za ruke
Balea krema za ruke i nokte je moja krema broj jedan već godinama. Brzoupijajuća krema koja njeguje i štiti ruke i nokte. Ugodnog mirisa i fine kremaste teksture. Oko 10 kuna u DM-u.
Caudalie krema za ruke je također moj novi favorit o kojoj sam pisala na postu ovdje.

Ukoliko ste baš sada dobili inspiraciju za uređivanje noktiju, a nemate sve gore navedeno, odite do kuhinje i napravite slijedeće:
1. Peeling- iscijedite limun i pomiješajte sa 2 žlice šećera te trljajte kao da perete ruke dok se šećer ne rastopi.
2. Masku za ruke napravite od mlijeka. Namačite ruke u mlakom mlijeku nekih 10tak minuta, a zatim 2 žličice meda razrijedite sa maslinovim ili nekim drugim uljem i lagano gurajte kožicu oko noktiju prema nazad.
3. Nanesite omiljenu kremu za ruke.
I to bi bilo to. :) Kako vi njegujete ruke i nokte? Koristite li što od starih recepata ili sve kupujete? :)


Broj komentara: 12:

  1. Super post, obožavam čitati ovakve postove i tako saznati kako tko njeguje ruke, lice, tijelo, kosu.. Pogledat ću ove olovke u Bipi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim ovakove postove čitati pa se onda trudim i pisati ih... :) Obavezno pogledaj jer su odlične.

      Izbriši
  2. Na svu sreću, nemam problema sa suhim rukama, zanokticama, kožicom oko noktiju itd. Taj odstranjivač sam baš kupila neki dan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam jedino problema sa suhim rukama, ali sa zanokticama i kožicom ne jer ih redovito njegujem. :)

      Izbriši
  3. Probala sam avonov balzam za zanoktice i ok mi je, mada ipak nije dovoljno hidratantan za moj smirgle, ili ga ja ne stavljam dovoljno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije baš najhidratantniji zato ga ja stavljam nakon kremice. Tad bude super.

      Izbriši
  4. Ovaj Oriflame piling sam imala ,baš sam ga nedavno potrošila, stvarno mi je bio odličan:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja je zakon! Pogotovo jer ne isušuje ruke i zbilja imam osjećaj kao da sam ih upravo namazala.

      Izbriši
  5. Aaa, moja koža je dehidrirana, a moji nokti pucaju, baš super, zar ne? :)
    Imam neke od ovih proizvoda poput ove Baleine kremice za ruke :) Peeling za ruke još nisam probala.
    Koristim one paprinate rašpice za nokte, nekako mi manje oštećuju nokte :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel piješ neki dodatak B kompleks vitamina? Probaj s time, meni je pomoglo.

      Izbriši