utorak, 26. veljače 2013.

Green Line Hydroactive krema za lice

Baš sam hiperaktivna posljednih dana i kamo god pogledam ništa nisam napravila. Cijelo vrijeme nešto jurim i obavljam, a na kraju dana kad pogledam što sam napravila, shvatim da nisam ništa. Zato sam večeras odlučila napisati post pa neka bude da sam barem nešto napravila. :)
Kada sam pisala post o NewIn proizvodima, spomenula sam jednu kremu i rekla kako zaslužuje zaseban post. I zaista zaslužuje. Riječ je o Green Line Hydroactive kremi za lice sa vitaminskim koktelom namijenjena njezi kože nakon 25.godine jer je protiv prvih bora.
Ovo je već drugo pakiranje ove kreme i zaista sam zadovoljna. Godinama koristim Vichy Aqualia liniju i nisam do unazad nekih pola godine primjećivala potrebu za mijenjanjem kreme sve dok nisam kupila ovu kremu i shvatila da mi koža sada već ima zahtjevnije potrebe. Ovo je moja prva krema protiv bora jer je ipak blaga i namijenjena je prvim borama. Sva sreća pa još nemam nigdje tako vidljive bore, ali ipak je bolje njegovati kožu unaprijed. Krema koži osigurava dubinsko vlaženje, intenzivno hranjenjenje te ublažava prve bore i štiti kožu od preranog starenja.
Zaista ima odličan sastav u sebi koji je slijedeći:
Alantoin: pospješuje obnavljanje kože te ju čini jačom
Avokado: aktivno vlaži i obnavlja kožu
Hialuron: prirodni ovlaživač kože
Ekstrakt kamilice: smiruje kožu
Ekstrakt zobi: kožu čini glatkom, štiti od UV zračenja
Jojobino ulje: dugotrajno dubinski vlaži i hrani kožu te izglađuje bore
Prirodni polisaharidi: upijaju vlagu iz okoline i zadravaju u koži
Provitamin B5, vitamini A, C i E
Shea maslac: čini kožu glatkom te ju vlaži
Ekstrakt pšeničnih klica: štiti kožu, izglađuje bore.
Koža je zaista nahranjena, sjajna i zdrava. Kremaste je teksture i jako ugodnog mirisa koji nanošenjem ishlapi. Izvrsna je kao podloga za šminku jer se brzo upije i nije masna da morate čekati pola sata kako bi se upila u kožu. Ne sadrži parabene. Ono što me rastužuje jest činjenica da se ne može kupiti u Hrvatskoj već ju nabavljam u Bosni. Svugdje sam kod nas tražila, ali nigdje je nema za kupiti. Ukoliko netko zna gdje ju mogu nabaviti, neka napiše u komentarima. Cijena joj je 50tak kuna što je i više nego dobar omjer cijene i kvalitete. Jeste možda probali ovu kremu? Imate neku finu za preporučiti?

Broj komentara: 18:

  1. Nisam probala nista iz ove linije. Ja imam strasne predrasude o brendovima, mnoge koje su bez osnove. Ali posto vidim da kremica nije losa, mozda je i probam, jer i ja se blizim prvim boricama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nas još! Nisi jedina. Ja sam isto imala i imam, ali eto, pokušavam ih se riješiti. Možda je ovo jedina krema iz te linije koja je odlična pa sam naišla na nju, možda su ostale grozne, ne znam, ali znam da je ova odlična za malo novaca.

      Izbriši
  2. Hm, moja sestra koristi neku sličnu od Green Line-a. Nije možda protiv prvih bora, ali je protiv bora. Hm hm. Baš ću ju pitati. Inače super su mi ovakvi postovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i običnu, plavu Hydroactive, ali ova mi je puno, puno bolja. Baš ju pitaj da vidim koja je krema.

      Izbriši
  3. Koristila sam samo okoloočnu iz te linije, koju su budale ukinuli a bila je fenomenalna :-)

    Odličan post !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ju nisu ukinuli nego naši ne uvoze kao i sa ovom kremom. Provjeri u Bosni ili Srbiji.

      Izbriši
  4. Zaintrigirana sam. Mozda je kupim u skorije vreme. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Samo će ti ju Jasmina morati kupiti jer je ovdje nema. Grrrr! :)

      Izbriši
  6. Čula sam za Green Line kreme, ali ovu nisam koristila, dapače, čak je nisam ni vidjela na policama trgovina. Eto, sad bi i meni trabala jedna takva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je nema. Nema trgovine u kojoj nisam provjerila. Ali ako ideš u Bosnu onda ju imaš u njihovom DM-u sigurno i još nekoliko trgovina.

      Izbriši
  7. I ja sam jedna od onih koje imaju predrasude prema nekim brendovima pa je nikad nisam isprobala. Sad bas trazim nemasnu vitaminsku kremu da mi hrani kozu. Da li je i za mjesovitu do masnu kozu sa povremenim aknicama? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam bi li bila dobra i za taj tip kože. Moraš probati, cijena nije visoka pa ćeš vidjeti. Ali mislim da bi prošla. Možda ne kao dnevna, ali kao noćna, zašto ne?

      Izbriši
  8. Meni to ne treba :D nadam se još deset godina :)

    OdgovoriIzbriši
  9. još jedna dopuna ovom osvrtu - krema je 95 ili 98 % na prirodnoj bazi,pusa

    OdgovoriIzbriši