srijeda, 20. veljače 2013.

Alverde Cream To Powder Rouge br. 20

Danas sam imala u planu skroz o nečemu drugome pisati, ali ipak vam želim predstaviti jedan proizvod koji je dio limitiranog izdanja pa ukoliko vam se svidi da odete po njega dok ga još ima. Alverde je prije koji mjesec izbacio LE "Black&Red" kolekciju u kojoj sam za sebe pronašla samo jedan proizvod koji mi se odmah svidio. Sve ostale proizvode iz kolekcije možete pogledati ovdje. Ovo mi je prvi Alverde proizvod u kolekciji. Nekako do sada nisam bila veliki obožavatelj ove marke jer sam imala nekoliko proizvoda koji mi nisu odgovarali. Ono što me najviše odbija kod njihovih proizvoda jest njihov miris koji mi je jako žestok, neugodan i napadan. Ovaj dragulj sam otkrila slučajno. Riječ je o kremastom rumenilu u nijansi winter rose.
Rumenilo dolazi u plastičnoj, sivoj ambalaži koja je meni puno ljepša od one njihove zeleno-bijele. Kutijica je čvrsta, a poklopac proziran pa vidite je li netko dirao proizvod ili nije. Na stalku postoje testeri pa mi je to uvelike olakšalo izbor i napokon da sam naišla na tester. :)
Postoje 4 nijanse rumenila, ovaj je winter rose br. 20. Dugo sam priželjkivala jedno kremasto rumenilo i evo ga konačno. Nisam mislila da će biti Alverde, ali za sve postoji prvi put. :)
Nijansa je jedna jako lijepa roza boja koja se odlično stopi sa licem. Na swatchu ćete primjetiti neku primjesu breskvaste boje, ali na licu je skroz roza. Tekstura je jako ugodna, nije suha, a opet nije previše kremasta i masna. Izvrsno se blenda na licu i lijepo stapa sa bojom puti.
Ono što me najviše iznenadilo jest postojanost. Mislila sam da traje dva do tri sata na licu, ali sam se ugodno iznenadila. Traje skoro čitav dan. Jutros sam se našminkala u pola 9 i evo do sada je još na licu. Naravno, ne onako kako je bilo jutros, ali još uvijek je tu. A dirala sam se po licu, ležala na krevetu. Baš sam jako zadovoljna ovim proizvodom. No, ima i jedan minus, a to je miris. Miris je meni osobno grozan i dok ga stavljate osjećate ga, ali kad je na licu skroz nestane. Zbilja ne mogu dokučiti zbog čega taj miris. Ali nekako preživim. :) Ništa nije savršeno, jel? :)
Malo sam zakasnila sa slikanjem swatcha pa baš nije najbolje uspio jer je vani već mračak, ali budem sutra ažurirala post sa boljom slikom. Jednostavno sam smatrala da morate pročitati o ovome rumenilu i brzo otići u obližnji DM po jedno. :) Cijena mu je 32,90 kuna, ali imate do kraja veljače popust od 20% u zamjenu za 20 bodova jer je mjesec zdrave hrane pa imate i na to popust. Ukoliko ne nađete proizvod u DM-u pitajte tetu prodavačicu jer sam ja išla u skladište probavati kolekciju s obzirom da mi je teta rekla kako nemaju mjesta vani pa su sklonile kolekciju. Mali savjeti. :)
Imate vi što iz ove kolekcije? Kako vam se sviđa rumenilo? Koristite kremasta rumenila?


32 komentara:

  1. Uh, divno je zaista! Volim Alvedere kozmetiku, i DM-ova limitirana izdanja! Ovo rumenilo je bas fino pigmentovano, i svidjaju mi se kremasta rumenila! xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš nisam previše zagledala u njihovu kozmetiku jer mi je miris grozan. I nikako da skužim zašto taj miris. Je, ovo je odlično rumenilo!

      Izbriši
  2. Od alverde imam samo maskaru a sto se kremastih rumenila tice, nekako mi ne odgovaraju. Ja sam vise za ono klasicno u kamenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam klasičarka i imam jedno iskustvo sa kremastim rumenilom koje nije baš najbolje pa sam odlučila ovo isprobati i dobro da jesam. Jako sam zadovoljna.

      Izbriši
  3. Nemoj me zezati za ovo da si išla u skladište! Tko zna koliko nam proizvoda tako promakne :o U petak ću u DM, prekrasno je rumenilo! Inače mi Alverde čak OK, ali ovisi od proizvoda do proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhaha, kako ti kažeš, yap that's me...Ja sam samo fino pitala, a tko pita taj ne skita i teta me poslala u skladište, izvukla kolekciju i ja gledala i isprobavala. Šta ćeš!? :)

      Izbriši
  4. Mirna, imam to rumenilo i također mi je odlično i dugo traje. Miris me ne smeta jer imam većinu Alverde kozmetike i meni svi njihovi proizvodi imaju jednaki tupi miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, meni je grozan miris. Nikako se ne mogu naviknuti. Ali preživim jer ishlapi po nanošenju. Ali da moram tijelo mazati, ne znam što bi me natjeralo da stavim na sebe.

      Izbriši
    2. Ha ha ha, mislim da ne bi ni ja podnijela mazanje tijela s tim mirisom :) Ali predivne je nijanse i stvarno lijepo stoji :)

      Izbriši
  5. E ovo bi mogla i probati, boja je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj drugu nijansu roze, vrlo su slične, ali ova je prevagnula. Možda će se tebi više svidjeti ona druga. :)

      Izbriši
  6. Izgleda krasno :)

    Imam već dva njihova obična u roskastim nijansama i zadovoljna sam em efektom em pigmentiranošću em trajnošću! Sad sam u potrazi za breskvastom nijansom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledala sam ta rumenila i nećkala se, hoću, neću, ali sam htjela kremasto. Budem pogledala obična. Imaš i kremasto u breskvastoj nijansi pa si pogledaj.

      Izbriši
  7. Znala san da san rumenilo tribala uzet, sad mi je krivo. Umisto toga san uzela shimmer cream i tekuće sjenilo. Vratit ću se onda po njega do kraja miseca ako uspijem.
    I ne mogu virovat da stoji u skladištu. WTF? Pa nova je kolekcija, to baš i nije u redu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, čitala sam tvoja iskustva sa proizvodima. Nisu mi nikako bili privlačni, ali ovo me oborilo. I zaista je odlično. Nema mjesta u DM-u pa zato tamo stoji. Ali ni meni nije jasno jer sam pet puta kružila po cijelom dućanu i onda se odvažila pitati. A mogla sam misliti da je prodano. Od sada samo ispitujem. :)

      Izbriši
  8. jako lepo izgleda :)
    imam jedno kremasto catrice ali ga retko nosim :) moracu to da promenim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako mi ljepši sjaj daju licu od običnih rumenila, ne znam zašto. Ovo mi je za sada jedino kremasto, ali vjerujem ne i posljednje.

      Izbriši
  9. Hejtam Alverde zbog tog užasnog mirisa. Kad se sjetim njihove baze za sjenilo, poželim plakati. Iako je nijansa predivna i jako lijepo izgleda na ruci, kao da nije njihov proizvod :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je i dalje tu, ali brzo ishlapi nanošenjem. Grozan miris priznajem. I ja ih zbog toga obilazim u širokom luku. :)

      Izbriši
  10. Dobro izgleda! :D Njihova rumenila su stvarno dobra, i u kamnu i mineralna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da su tako dobra i hvaljena. Idući puta ću malo bolje proučiti stalak. :)

      Izbriši
  11. Imam neko njihovo u kamenu, još uvijek odoljevam kremastim rumenilima ali ovo izgleda krasno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam namjerno htjela kremasto i eto, iz druge pogodila. :)

      Izbriši
  12. Čini mi se da uopšte ovo nisam vidjela u DMu ... pitam se kako -_-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahahhaha, možda je u skladištu kao i kod mene!? :)

      Izbriši
  13. uff baš mi je drago što i oni imaju takva rumenila. već neko vrijeme razmišljam uzeti kremasto a mislim da bi ovo bio odličan početak za razbijanje moje klasike s rumenilima u kamenu. odlična recenzija :)

    Jelena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam baš poručavala taj njihov stalak pa mislim da nemaju inače kremasta rumenila. Ovo je svakako LE i drago mi je da sam kupila ovo rumenilo jer je zaista jako lijepo. Hvala na pohvalama. :)

      Izbriši
  14. Lijepa nijansa...nisam fan kremastih rumenila i imam ih svega 2-3 ali ih baš nekako nerado nanosim a problem je što se toga sjetim tek kad krenem sa nanošenjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja taj problem što zaboravim na pojedinu šminku i onda se sjetim tek kad ovu drugu stavim. Biti će da imamo previše... :)

      Izbriši
  15. jako ljepa nijansa, veliki sam obožavatelj kremastih rumenila je izgleda jako prirodno, pogotovo zimi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja primjetila i zato mi se jako sviđaju. Baš nekako podignu lice. :)

      Izbriši