ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

NOTW: Smart Girls Get More br. 43


Kako je ponedjeljak uvijek stresan dan, svi su nešto uvijek u gužvi, odlučila sam se na to da svaki ponedjeljak objavim NOTW (Nail Of The Week). Da, nisam se zabunila, nail of the week ili manikura tjedna. U nedostatku vremena nokte uvijek lakiram nedjeljom navečer i u pravilu ne mijenjam cijeli tjedan osim u slučajevima kada oštetim nokat ili mi se skine lak sa noktiju. Tajna postojanosti i trajnosti laka na mojim noktima je rad sa rukavicama, a to znači da sve kućanske poslove, a gdje mi ruke dolaze u doticaj sa vodom radim isključivo sa rukavicama. Neki će sada prevrnuti očima, ali razlog nije da ne uništim lak, već činjenica da mi sva sredstva za čišćenje i pranje suđa oštećuju kožu na rukama i da mi koža počne pucati. Nema te kreme koja će mi spasiti kožu. Mama mi se redovito smijala dok mi nedavno nije rekla kako sam dobro radila što sam oduvijek koristila rukavice jer da se njoj sada događa ono što se meni prije: koža puca, krema ne djeluje, a bol raste. Sve je stvar navike pa tako i korištenje rukavica, ako imate problema nemojte se patiti već uzmite rukavice.

Današnji Nail Of The Week je lak Smart Girls Get More broj 43, koji je zlatni, ali u sebi kao da ima neke srebnkaste čestice. Dovoljna su dva premaza da bi se potpuno prekrio lak i na to još stavim nadlak. Lakići su zakon što se tiče pigmentiranosti, trajnosti i cijene. To troje se nalazi u bočici od 5,5 ml, a koštaju samo 11kn. Jako sam zadovoljna i brižljivo ih skupljam. :) Topla preporuka.

Nema komentara:

Objavi komentar