subota, 12. siječnja 2013.

The Kashmir Shawl

U opisu bloga piše kako je ovo mjesto gdje će biti riječi o putovanjima, kozmetici i životnom stilu iliti ga lifestyle-u. Te engleske riječi mi bolje zvuče. :) Neću započeti odmah sa recenzijama kozmetike, već ću započeti sa jednom dobrom knjigom. Primjećujem u zadnje vrijeme da mi ponestaje vremena za omiljenu aktivnost, ali trudim se i dalje čitati i biti u toku sa novim izdanjima. Zbog sveopće krize i recesije, a i pomanjkanja prostora, odlučila sam knjige više posuđivati, a manje kupovati. Ali da budem iskrena, više volim onaj osjećaj kupljene i mirisne knjige, nego posuđene iz knjižnice. Naša gradska knjižnica ima super izbor, stvarno sam jako zadovoljna s obzirom da smo mali grad. Ovu knjigu koju ću predstaviti sam posudila od kolegice i pročitala sam ju ne tako brzo, ali s velikim užitkom. Riječ je o knjizi autorice Rose Thomas, Šal od kašmira. Do sada od te autorice nisam ništa čitala, ali mi se svidio njezin stil pisanja.

O autorici:
Zanimljiv je podatak da joj je pravo ime Janey King, ali piše pod pseudonimom Rosie Thomas. Spisateljica i novinarka je, koja trenutno živi i radi u Londonu. Uglavnom piše ljubiće i čak je dva puta dobila nagradu Romantic Novel of the Year. Najpoznatiji roman joj je upravo Šal od kašmira ili na izvornom The Kashmir Shawl.

O knjizi:
Neću prepričavati sadržaj knjige, samo ću reći kako se radi o putovanju u zabačeno indijsko selo Kanihama i potrazi glavne junakinje za svojom obiteljskom poviješću. Ono što se meni najviše svidjelo jesu dvije priče u jednoj, vrlo lagano za pratiti i povezati radnju i događaje. Opisi su jednostavni, ali opet zanimljivi. Sviđa mi se povijesna priča bake Nerys Watkins, vremena u kojem je živjela i kako se borila protiv onoga da žene moraju biti poslušne, dobro kuhati i služiti svome mužu. Jako su me se dojmili opisi proizvodnje kašmirskih šalova. Jeste znali da je kašmir naziv za dlaku kašmirske koze? Za finu izradu se koristi samo donja dlaka koja je puno finija, a gornja se mora sastrugati. Zbog toga je to najfinija i najskuplja vrsta vune, odnosno životinjske dlake. Zbilja preporučam pročitati ukoliko volite putovanja i lagana štiva za odmor.

Naslovnica knjige:

Izdavač Mozaik knjiga, naslov izvornika: The Kashmir Shawl, cijena 119kn. 

Nema komentara:

Objavi komentar